Dynamics 365 představuje výkonné, snadno použitelné CRM řešení poskytované přes internet, takže organizace je mohou začít používat rychle a nákladově velmi efektivně. Dokáže přitom splnit specifické potřeby každého podniku.
28 000 Kč Cena s DPH: 33 880 Kč
Service Desk Zdarma
Zakoupením tohoto produktu získáte bezplatný roční přístup do našeho service desku.
😊
Přátelská a zkušená podpora pro bezproblémovou konfiguraci a nastavení.
💨
Rychlé a pohodlné dodání licencí a předplatných e-mailem.
CRM Online optimalizuje obchodní a marketingové aktivity a umožňuje jak akvizici nových firem, tak péči o stávající klientelu. Díky marketingovému modulu je každá kampaň sledována po stránce nákladů, aktivit i skutečných výnosů. Díky seznamu příležitostí máte navíc jasný výhled o budoucích obchodech, jejich objemu i časové ose. Aktivity členů týmu pak lze sledovat díky okamžitým přehledům jejich aktivit jako je plnění úkolů, obchodní schůzky, telefonáty nebo e-mailová komunikace.
Popis služby CRM Online
Systém Microsoft Dynamics CRM Online zpřístupňuje prostřednictvím ucelené sady funkcí pro marketing, prodej a servis informace o zákaznících ve známém prostředí aplikace Microsoft Outlook, což pomáhá k urychlení přijetí nového produktu zaměstnanci a přináší okamžitě požadované výsledky.
Modul Marketing
Zvyšuje efektivitu marketingových investic. Umožňuje identifikovat příležitosti a sledovat klíčové ukazatele výkonu (KPI) pomocí intuitivních nástrojů pro segmentaci, funkcí pro řízení kampaní a marketingových analýz.
Dokážete efektivněji plánovat, realizovat a sledovat kampaně prostřednictvím marketingových pracovních postupů, které snižují náročnost ručně prováděných úkolů.
Máte přístup ke správným informacím v každé fázi probíhající kampaně.
Modul Prodej
Optimalizuje prodejní procesy a poskytuje obchodnímu týmu možnost uceleného pohledu na data o zákaznících a zakázkách.
Zvyšuje míru uzavřených obchodů prostřednictvím užitečných přehledů a nástrojů, které pomohou identifikovat produkty, o něž mají zákazníci zájem.
Máte možnost věnovat svůj čas prodejním aktivitám a ne administrativě. Inteligentní sledování komunikace, automatizace pracovních postupů a výkonné nástroje omezí objem ručně zadávaných dat.
Zlepšuje přehled o chodu podniku a podporuje informovanější rozhodování pomocí integrovaných řídicích panelů, předdefinovaných sestav a automatizovaného sledování prodejních předpovědí.
Modul Služby
Zpřístupňuje specialistům zákaznické podpory úplnou historii jednotlivých případů a zákaznických dat, aby mohli poskytovat konzistentní služby, které zvýší loajalitu zákazníků a z dlouhodobého hlediska zvýší ziskovost.
Umožní využít výhod flexibilního plánování služeb a možností znalostní báze k rychlému zpřístupnění potřebných materiálů a následnému rychlému řešení problémů.
CRM Online představuje ucelené řešení pro zákaznické služby a podporu se známým uživatelským rozhraním aplikace Microsoft Outlook, které je možné snadno přizpůsobit specifickým potřebám konkrétního poskytovatele zákaznických služeb.
Charakteristiky služby CRM Online
Jednoduchost
Řešení CRM Online zjednodušuje správu díky tomu, že poskytuje nepřetržité monitorování a průběžnou údržbu aplikace.
Umožňuje zřizovat a přidávat uživatele na počkání. Zaměstnanci tak mohou systém začít okamžitě využívat.
Nové verze a aktualizace jsou snadno distribuovány uživatelům bez jakýchkoli prostojů i nákladné správy oprav a upgradů.
CRM Online je cenově dostupné řešení s flexibilními možnostmi platby, které organizacím umožňuje dobrou předvídatelnost nákladů. Cenový model s platbou podle využití umožňuje převést investiční výdaje na pravidelné provozní výdaje.
Flexibilita
Možnost měnit počet uživatelů směrem nahoru i dolů na základě vašich obchodních potřeb.
Architektura poskytuje naprostou autonomii z hlediska provozování, správy i zabezpečení.
Funkce pro správu zákazníků a uživatelů jsou navrženy s ohledem na maximální soběstačnost. Zákazník má úplnou kontrolu nad všemi aspekty struktury dat, uživatelského prostředí, nástrojů business intelligence a správy business procesů
Zabezpečení
CRM Online využívá ucelený přístup k zabezpečení, od vývoje aplikace až po provozování a správu služby.
Řešení spravují vysoce kvalifikovaní pracovníci oddělení provozu datových center společnosti Microsoft, která dosáhla potřebných akreditací dle norem ISO a atestu SAS70 Type II.
I když jsou data zákazníků uložena v cloudu společnosti Microsoft, zůstávájí vždy ve vlastnictví samotných zákazníků a společnost Microsoft je nikdy nepoužívá pro komerční účely.
Spolehlivost
Dlouholeté zkušenosti s provozem a investice společnosti Microsoft do cloudových služeb přinášejí zákazníkům jistotu a možnost soustředit se na vlastní podnikání.
Prvky systému jsou nakonfigurovány s použitím redundance, která předchází vzniku slabých míst.
Společnost Microsoft garantuje dostupnost 99,9 % a jako jedna z mála firem v odvětví poskytuje smlouvy o úrovni služeb s případnými finančními sankcemi při nedodržení.
Další materiály
CRM: Nová éra prodeje, PDF dokument, 14 stran
Metody implementace Microsoft Dynamics CRM, PDF dokument (4 strany)