Microsoft 365 Business Premium je aktuálně nejkomplexnější nabídka pro malé a střední firmy (do 300 uživatelů). Zahrnuje všechny služby Microsoft 365, upgrade Windows 7 a 8.1 na Windows 10/11, ochranu proti pokročilým kybernetickým hrozbám (pomocí sofistikované ochrany před phishingem a ransomwarem) a nadstavbu pro správu a zabezpečení zařízení, která se připojují k vašim datům.
Všechny služby, aplikace a ochrany jsou neustále aktualizovány a poskytují vždy ty nejnovější možnosti a odolají aktuálním bezpečnostním hrozbám. Jednoduše řečeno, pokud máte Microsoft 365 Business Premium, nepotřebujete pro vaší práci nic jiného.
Pevný roční závazek je cenově výhodnější. Během jednoho roku od objednávky:
Flexibilní roční závazek umožňuje upravovat licence dle aktuální potřeby podobně jako doposud. Máte možnost využít roční fixace ceny a zároveň možnost odebírat licence v měsíčním intervalu, tedy ke dni měsíčního výročí od objednávky.
„Flexibilní“ roční závazek je dražší, ale umožňuje lépe reagovat na aktuální potřebu. S licencemi lze pracovat stejně jako doposud, tedy předávat je kdykoliv v rámci organizace různým uživatelům.
TIP: Kombinace závazků
Výbornou zprávou je, že existuje možnost využívat souběžně předplatných s oběma typy ročních závazků. Doporučujeme proto vhodně kombinovat obě varianty a například pro kmenové zaměstnance využít pevný závazek a pro sezónní pracovníky závazek flexibilní.
Zakoupením tohoto produktu získáte bezplatný roční přístup do našeho service desku.
S e-mailem na úrovni velkých podniků můžete pracovat v propracovaném a známém prostředí Outlooku, které můžete používat přímo ve svém počítači nebo ve webovém prohlížeči prostřednictvím aplikace Outlook Online. Každý uživatel Microsoft 365 Business Basic získá poštovní schránku o kapacitě 50 GB a bude moci odesílat přílohy o velikosti až 150 MB.
OneDrive Pro firmy poskytuje každému uživateli 1 TB úložiště, díky kterému může přistupovat ke svým dokumentům prakticky kdekoliv. Můžete sdílet soubory s ostatními v rámci své organizace i mimo ni, ovládat, kdo může zobrazovat a upravovat jednotlivé soubory, a snadno synchronizovat soubory na počítačích a dalších zařízeních. Microsoft 365 Business Basic Vám díky této synchronizaci zajistí, že budete mít na všech zařízeních stejné - aktuální soubory.
Základní úložiště o kapacitě 1 TB a dalších 500 MB úložného prostoru na uživatele umožní snadný přístup k dokumentům a jejich sdílení. Lze využít jako firemní intranet s řešením na míru, pro které nás prosím kontaktujte.
Můžete pořádat skupinové chaty, online schůzky, hovorů a webové konference s podporou zvuku a videa a sdílení obrazovky ve vysokém rozlišení. Můžete spolupracovat na souborech pomocí integrovaných aplikací Microsoft Apps (Office), jako je Word, Excel, PowerPoint a SharePoint a přidat svoje oblíbené aplikace od Microsoftu a služby třetích stran, aby vše ve firmě hladce fungovalo.
Aplikace Bookings obsahuje webový rezervační kalendář a integruje se s Outlookem – zákazníci si tak mohou flexibilně rezervovat čas, který jim nejlépe vyhovuje. Díky upozorněním prostřednictvím e-mailu a SMS se snižuje počet zmeškaných schůzek a zvyšuje spokojenost zákazníků.
Umožňuje získat lehce zpětnou vazbu prostřednictvím průzkumů, hlasování a kvízů. Vytvoření formuláře zabere několik minut a je velmi intuitivní. Vytvoříte nový formuláře, přidáte nadpis, otázky a můžete rovnou odeslat odkaz na formulář a sbírat odpovědi, které se vám zároveň ukládají v Excelu Online.
Nakonfigurujte si seznamy tak, abyste měli lépe uspořádané informace o událostech, problémech, prostředcích a dalších položkách. Seznamy si můžete zobrazit tak, jak vám to vyhovuje, pomocí zobrazení kalendáře, mřížky, galerie nebo vlastního zobrazení. Nakonfigurujte základní prvky formuláře a zvýrazněte důležité podrobnosti pomocí podmíněného formátování.
Organizujte týmovou práci pomocí intuitivní, vizuální správy úkolů, která umožňuje efektivní spolupráci. Dejte všem členům týmu - bez ohledu na jejich roli nebo zkušenosti - možnost lépe spravovat úkoly. Planner nabízí týmům intuitivní, vizuální prostředí pro správu úkolů, které podporuje spolupráci a umožní jim pracovat efektivněji.
Díky inteligentnímu hledání ve všech zdrojích dat včetně SharePointu, Delvu a aplikací Microsoft Apps můžete snadno objevovat obsah a odborné znalosti v celé organizaci.
S řešením Microsoft PowerApps můžete rychle vyvíjet firemní webové a mobilní aplikace na míru. Můžete si vybrat ze šablon nebo začít s tvorbou od začátku. Není nutné psát kód.
Služba Microsoft Power Automate vám umožní vytvářet automatické pracovní postupy mezi aplikacemi a službami – můžete tak dostávat oznámení, synchronizovat soubory, shromažďovat data a používat další funkce. Není nutné psát kód.
Azure Active Directory Premium P1 pro ověřování v cloudu (předávací ověřování, synchronizace hodnot hash hesel), federované ověřování (federované ověřování Active Directory Federation Services nebo federace s jinými poskytovateli identit), neomezené jednotné přihlašování, vícefaktorové ověřování (MFA), ověřování bez hesla (Windows Hello pro firmy, Microsoft Authenticator, integrace klíčů zabezpečení FIDO25) a další.
Díky Intune snadno a rychle přidáte zabezpečení na mobilní zařízení, tablety a počítače, které se připojují k vašim firemním datům.
Udržte si kontrolu nad přístupem k citlivým informacím pomocí šifrování, které znemožní nežádoucí sdílení dat.
S podporou služby Azure Virtual Desktop získáte vícerelační prostředí Windows 11 a Windows 10 a Microsoft Apps (Office )a podporu pro prostředí Vzdálené plochy se zjednodušeným licencováním a nižšími náklady.
Microsoft Defender pro firmy je řešení zabezpečení koncových bodů, které firmám do 300 zaměstnanců pomáhá zajistit ochranu před kybernetickými hrozbami včetně malwaru a ransomwaru v podobě snadno použitelného a cenově výhodného balíčku.