Technická podpora jednotlivých produktů je realizována přímo jejich provozovateli. Je určena pro řešení technických problémů s předplacenou službou a je obsažena v ceně jednotlivých služeb.
Řešitelé na straně výrobců mají k dispozici interní analytické nástroje a další zdroje, díky kterým znají přesný stav a postupy případných oprav.
Vzdálená administrace a správa systémů spočívá v nastavení jednotlivých služeb a je využívána v momentě, kdy klient nemá k dispozici vlastního administrátora nebo se jedná o složitější úkon vyžadující specifické znalosti. Tyto služby jsou většinou placené.
Tento typ podpory vykonává přímo provozovatel tohoto portálu, společnost Innovative Business, která je certifikovaným partnerem jejich provozovatelů.
Požadavky jsou realizovány prostřednictvím portálu podpory na adrese https://bestonline.servicedesk.net
Požadavky mohou naši klienti zadávat bez registrace nebo se mohou zaregistrovat a díky přihlášení do systému mít kdykoliv přehled o aktuálním stavu řešení, kompletní komunikaci, přidávat oprávněné osoby ze své organizace a podobně.