Když přišel Microsoft s Office 365, nebylo vše vždy tak úplně funkční a perfektní. Ostatně nikdo není dokonalý a problémy se postupem času ladí a vznikají nové. Technické problémy dost často řešili za úplatu partneři Microsoftu, kteří již věděli jak na to. Jenomže v 90% šlo vždy pouze o špatně nakonfigurované prostředí (tenant) Microsoft 365. Ty opravdové technické problémy i partneři řešili a dodnes řeší přímo s podporou Microsoftu. Tato podpora byla vždy v Angličtině a fungovala převážně po telefonu.
Dnes je situace trochu jiná. Jelikož v ceně Office 365 licencí si jako zákazník platíte i technickou podporu, Microsoft maximálně zjednodušil způsob toho, jak podporu Office 365 kontaktovat. Máme Telefonickou podporu Microsoft 365 a E-mailovou podporu Microsoft 365. To v praxi znamená, že si o podporu napíšete jednoduše v Češtině a celý proces podpory zvládnete (pokud jste trochu technicky zdatní) sami.
Jsou dvě možnosti, jako dva typy lidí. Jedni rádi telefonují, jedni rádi sepisují e-maily. U podpory Microsoft 365 si můžete zvolit, zda chcete aby vám pracovník podpory zavolal, nebo psal e-mail. Teď se podívejme, jak na to.