Aktualizováno: 6.3.2019, Vytvořeno: 6.3.2019 | V kategorii:

Jak používat podporu Microsoft 365 (Office 365)

Když přišel Microsoft s Office 365, nebylo vše vždy tak úplně funkční a perfektní. Ostatně nikdo není dokonalý a problémy se postupem času ladí a vznikají nové. Technické problémy dost často řešili za úplatu partneři Microsoftu, kteří již věděli jak na to. Jenomže v 90% šlo vždy pouze o špatně nakonfigurované prostředí (tenant) Microsoft 365. Ty opravdové technické problémy i partneři řešili a dodnes řeší přímo s podporou Microsoftu. Tato podpora byla vždy v Angličtině a fungovala převážně po telefonu.

Dnes je situace trochu jiná. Jelikož v ceně Office 365 licencí si jako zákazník platíte i technickou podporu, Microsoft maximálně zjednodušil způsob toho, jak podporu Office 365 kontaktovat. Máme Telefonickou podporu Microsoft 365 a E-mailovou podporu Microsoft 365. To v praxi znamená, že si o podporu napíšete jednoduše v Češtině a celý proces podpory zvládnete (pokud jste trochu technicky zdatní) sami.

Jak kontaktovat podporu Microsoft 365?

Jsou dvě možnosti, jako dva typy lidí. Jedni rádi telefonují, jedni rádi sepisují e-maily. U podpory Microsoft 365 si můžete zvolit, zda chcete aby vám pracovník podpory zavolal, nebo psal e-mail. Teď se podívejme, jak na to.

  1. Přihlaste k vašmu účtu Microsoft 365 na adrese https://portal.office.com/
  2. Přejdete do správce Microsoft 365
  3. V pravém spodním rohu obrazovky klikněte na "Potřebujete pomoc?"
Jak používat podporu Microsoft 365 (Office 365) 1
Tlačítko rychlé podpory Microsoft 365
  1. V okně, které se zobrazí popište váš problém a potvrďte klávesou enter
  2. Microsoft vám doporučí články ze svojí databáze, které vám mohou pomoct problém vyřešit a odkryje možnost kontaktovat podporu. Klikněte na tlačítko Kontaktujte podporu.
Vytvoření žádosti o podporu MIcrosoft 365
Vytvoření žádosti o podporu
  1. Pokud máte nějakého partnera, bude vám nabídnuta možnost kontaktovat partnera. Pokud jde o technický problém, pak vám partner moc nepomůže, takže doporučuji kliknout dále a vytvořit nový servisní požadavek Microsoftu.
Jak používat podporu Microsoft 365 (Office 365) 4
Možnost kontaktovat partnera při vytváření ticketu Microsoft 365
  1. Vyplňte informace o problému, zvolte si jak chcete být kontaktováni (telefon, e-mail), vložte přílohy (screenshoty, logy, emaily...) a klikněte na Kontaktovat mě.
Jak používat podporu Microsoft 365 (Office 365) 6
  1. Vyčkejte na kontaktování od pracovníka podpory (v případě telefonického kontaktu - berte cizí čísla, hlavně z ciziny) a postupujte dle pokynů. Podpora je v Češtině!
Máte nějaké dotazy nebo připomínky? Zanechte komentář a neváhejte se s námi spojit na facebooku!