Aktualizováno: 11.5.2021, Vytvořeno: 28.2.2017 | V kategorii:

Jak začít využívat Outlook Customer Manager v rámci předplatného Office 365 Business Premium

Outlook Customer Manager (OCM) je jednoduché CRM Microsoftu, integrované přímo do Outlooku. Informace o OCM vyvolala velkou odezvu především proto, že předplatitelé plánu Office 365 Business Premium jej mají zcela zdarma. Microsoft tuto funkcionalitu zprovozňuje postupně všem předplatitelům, ovšem jednoduchým trikem můžete mít OCM aktivní již do 24 hodin.

  1. Jako správce organizace zvolte Nastavení / Profil organizace a v předvolbách verze klikněte na UpravitOutlook customer manager first release - nastavení
  2. Zvolte přednostní aktualizace nových verzí pro celou organizaci (pokud zvolíte pouze pro vybrané, nebude OCM implementován přednostně).
    Outlook customer manager first release - nastavení
  3. Zhruba do 24 hodin se Vám objeví v aplikaci Outlook ikona Customer Manager.
    Outlook customer manager first release - nastavení
  4. Po kliknutí se aktivuje OCM a máte hotovo.
    Outlook customer manager first release - nastavení

 

Máte nějaké dotazy nebo připomínky? Zanechte komentář a neváhejte se s námi spojit na facebooku!