UPOZORNĚNÍ: Outlook Customer Manager již nebude nadále vyvíjen a nabízen v sadě Office 365. Stávající účty ho budou mít dostupný do 30. Června 2020. S ním bude ukončena i služba Microsoft Invoices.
Co je Outlook Customer Manager?
Microsoft Outlook Customer Manager je malý CRM systém od společnosti Microsoft. Customer manager nepřímo nahrazuje aplikaci Business Contact Manager a Microsoft ho jako jeho předcůdce zaimplementoval do aplikace Microsoft Outlook. Umožňuje správu obchodních kontaktů, komunikací s klienty, úkolů a obchodních příležitostí na jakémkoliv zařízení.
Použití
Outlook Customer Manager používají převážně malé firmy a jednotlivci, kteří nemají velké nároky na CRM systém a stačí jim jednoduchá správa kontaktů a obchodních příležitostí bez složitešjí logiky, automatizace a vlastních polí.
Výhody
Nemusíte pořizovat zvlášť, je integrován přímo v Outlooku v Office 365
Je dostupný na všech zařízeních
Jednoduché ovládání
Vždy víte co jste se zákazníkem naposledy řešili
Cena
Cena předplatného se odvíjí podle toho, jako verzi Office 365 zakoupíte. Outlook Customer Manager se nedá zakoupit zvlášť.