Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Microsoft Outlook Customer Manager

CRM v Outlooku

Outlook customer manager logo blue

Outlook Customer manager (OCM) je jednoduchý správce informací o zákaznících, který pomáhá malým podnikům sledovat a rozvíjet své vztahy se zákazníky. Přidává k Outlooku funkce pro zobrazení historie komunikace se zákazníky, zdůraznění důležitých úkolů a připomenutí a sledování obchodních aktivit.

Představení produktu Outlook Customer Manager v Češtině

Outlook Customer Manager je součástí předplatného Office 365 Business Premium.

Více o Office 365 Business Premium, zkušební verze a ceník

Jak Outlook Customer Manager funguje? (anglicky)


Outlook Customer Manager je součástí vybraných plánů Office 365 a zahrnuje také mobilní OCM aplikaci. Týmy tak můžou mít trvalý přehled o vztazích se zákazníky. Outlook Customer manager je také nástupcem aplikace Microsoft Business Contact Manager.

Začínáme používat Outlook Customer Manager (OCM)


K Outlook Customer Manageru se můžete dostat pomocí tlačítka na pásu karet Outlooku nebo přes navigační podokno. Tlačítko Customer Manager je na pásu karet umístěné na kartě Domů, což je výchozí karta při prohlížení e-mailu.

Microsoft Outlook Customer Manager
Outlook Customer Manager je integrovaný v Outlooku. Není potřeba nic instalovat nebo se učit nový software. OCM využívá data z e-mailů, kalendáře, Skypu pro firmy a Office Graphu, které zobrazuje vždy v souvisejícím podokně.

Microsoft Outlook Customer Manager
Tip: Pokud chcete, aby bylo podokno informací o zákaznících v aplikaci Outlook vždy aktivní, můžete ho připnout pomocí ikony připínáčku.

Microsoft Outlook Customer Manager

Evidované informace


V OCM se evidují následující základní skupiny informací:
• Společnosti
• Kontakty
• Obchody
U každé této skupiny se dále evidují veškeré aktivity (e-maily, telefonáty, úkoly, poznámky, soubory), které se zobrazují v přehledné časové ose a můžete je sdílet se členy týmu. Veškeré informace jsou také k dispozici v přehledu pomocí jediného kliknutí na kartě Domů z aplikace Outlook, jak můžete vidět na následující obrazovce:

Microsoft Outlook Customer ManagerJednoduše se zde přepínají pohledy mezi Kontakty, Společnostmi a Obchody. Karta dnes pak slouží k přehledu plánovaných aktivit.

OCM umožňuje samozřejmě také importovat a exportovat data, a to velmi jednoduše, pomocí průvodce:


Microsoft Outlook Customer Manager Průvodce
Microsoft Outlook Customer Manager PrůvodceMicrosoft Outlook Customer Manager PrůvodceMicrosoft Outlook Customer Manager PrůvodceMicrosoft Outlook Customer Manager PrůvodceMicrosoft Outlook Customer Manager Průvodce

e-mail icon facebook icon google plus icon linkedin icon twitter icon

Děkujeme, že nás doporučujete