Microsoft Outlook Customer Manager

UPOZORNĚNÍ: Outlook Customer Manager již nebude nadále vyvíjen a nabízen v sadě Office 365. Stávající účty ho budou mít dostupný do 30. Června 2020. S ním bude ukončena i služba Microsoft Invoices.

Co je Outlook Customer Manager?

  • Microsoft Outlook Customer Manager je malý CRM systém od společnosti Microsoft. Customer manager nepřímo nahrazuje aplikaci Business Contact Manager a Microsoft ho jako jeho předcůdce zaimplementoval do aplikace Microsoft Outlook. Umožňuje správu obchodních kontaktů, komunikací s klienty, úkolů a obchodních příležitostí na jakémkoliv zařízení.

Použití

  • Outlook Customer Manager používají převážně malé firmy a jednotlivci, kteří nemají velké nároky na CRM systém a stačí jim jednoduchá správa kontaktů a obchodních příležitostí bez složitešjí logiky, automatizace a vlastních polí.

Výhody

  • Nemusíte pořizovat zvlášť, je integrován přímo v Outlooku v Office 365
  • Je dostupný na všech zařízeních
  • Jednoduché ovládání
  • Vždy víte co jste se zákazníkem naposledy řešili

Cena

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram