Service Desk je určen pro správu požadavků na administrátorská nastavení jednotlivých služeb, tzv. vzdálené správy. Je určen zejména pro zákazníky, kteří nemají vlastního administrátora nebo se jedná o složitější úkony vyžadující specifické znalosti.
Přístup do service desku je placený, řešení jednotlivých požadavků je podle jejich povahy a náročnosti zdarma nebo za předem domluvenou cenu. Zákazníci Bestonline.cz mají přístup do service desku zdarma po dobu platnosti zakoupených licencí.
4 200 Kč Cena s DPH: 5 082 Kč
Vzdálená správa je realizována prostřednictvím portálu podpory na adrese https://bestonline.servicedesk.net. Požadavky lze zadávat bez registrace nebo se zaregistrovat a díky přihlášení do systému mít kdykoliv přehled o aktuálním stavu řešení, kompletní komunikaci, přidávat oprávněné osoby ze své organizace a podobně.
Technická podpora jednotlivých produktů je realizována přímo jejich výrobci a provozovateli. Je určena pro řešení technických problémů s předplacenou službou a je obsažena v ceně jednotltivých služeb.
Řešitelé na straně výrobců mají k dispozici interní analytické nástroje a další zdroje, díky kterým znají přesný stav a postupy případných oprav. Technická podpora tedy nemůže být zaměňována za služby vzdálené správy. Pro úplnost: