Aktualizováno: 11.5.2021, Vytvořeno: 27.7.2016 | V kategorii:

Vytvoření sdílené schránky v Office 365 - návod včetně videa

Dnes si ukážeme jak jednoduše vytvořit sdílenou schránku v Office 365.

Videonávod:

Postup:

  1. Přihlašte se do Office 365 pomocí svého firemního/školního účtu (Přihlašovací stránka
    microsoftu: mslogin.cz)
  2. Přejděte do správcovského centra Office 365.
    Office 365 správce - ikona
  3. Klikněte na Skupiny > Sdílené poštovní schránky
    Karta Skupiny Office 365
  4. Klikněte na Přidat schránku
    Tlačítko přidat schránku
  5. Zadejte název sdílené schránky a její e-mailovou adresu
    Název a adresa sdílené schránky office 365
  6. Přidejte členy sdílené schránky
    Přidání členů sdílené schránky v Office 365
    Přidání členů sdílené schránky v Office 365
  7. Hotovo
Máte nějaké dotazy nebo připomínky? Zanechte komentář a neváhejte se s námi spojit na facebooku!