Office 365 E1 obsahuje webové aplikace, například Excel a Outlook, které jsou integrované do cloudových služeb, jako jsou OneDrive a Teams, s nimiž si udržíte produktivitu, ať už pracujete odkudkoliv.
Pevný roční závazek je cenově výhodnější. Během jednoho roku od objednávky:
Flexibilní roční závazek umožňuje upravovat licence dle aktuální potřeby podobně jako doposud. Máte možnost využít roční fixace ceny a zároveň možnost odebírat licence v měsíčním intervalu, tedy ke dni měsíčního výročí od objednávky.
„Flexibilní“ roční závazek je dražší, ale umožňuje lépe reagovat na aktuální potřebu. S licencemi lze pracovat stejně jako doposud, tedy předávat je kdykoliv v rámci organizace různým uživatelům.
TIP: Kombinace závazků
Výbornou zprávou je, že existuje možnost využívat souběžně předplatných s oběma typy ročních závazků. Doporučujeme proto vhodně kombinovat obě varianty a například pro kmenové zaměstnance využít pevný závazek a pro sezónní pracovníky závazek flexibilní.
Zakoupením tohoto produktu získáte bezplatný roční přístup do našeho service desku.
S e-mailem na úrovni velkých podniků můžete pracovat v propracovaném a známém prostředí Outlooku, které můžete používat přímo ve svém počítači nebo ve webovém prohlížeči prostřednictvím aplikace Outlook Online. Každý uživatel Microsoft 365 Business Basic získá poštovní schránku o kapacitě 100 GB a bude moci odesílat přílohy o velikosti až 150 MB.
OneDrive Pro firmy poskytuje každému uživateli 1 TB úložiště, díky kterému může přistupovat ke svým dokumentům prakticky kdekoliv. Můžete sdílet soubory s ostatními v rámci své organizace i mimo ni, ovládat, kdo může zobrazovat a upravovat jednotlivé soubory, a snadno synchronizovat soubory na počítačích a dalších zařízeních. Microsoft 365 Business Basic Vám díky této synchronizaci zajistí, že budete mít na všech zařízeních stejné - aktuální soubory.
Základní úložiště o kapacitě 1 TB a dalších 500 MB úložného prostoru na uživatele umožní snadný přístup k dokumentům a jejich sdílení. Lze využít jako firemní intranet s řešením na míru, pro které nás prosím kontaktujte.
Můžete pořádat skupinové chaty, online schůzky, hovorů a webové konference s podporou zvuku a videa a sdílení obrazovky ve vysokém rozlišení. Můžete spolupracovat na souborech pomocí integrovaných aplikací Office, jako je Word, Excel, PowerPoint a SharePoint a přidat svoje oblíbené aplikace od Microsoftu a služby třetích stran, aby vše ve firmě hladce fungovalo.
Aplikace Bookings obsahuje webový rezervační kalendář a integruje se s Outlookem – zákazníci si tak mohou flexibilně rezervovat čas, který jim nejlépe vyhovuje. Díky upozorněním prostřednictvím e-mailu a SMS se snižuje počet zmeškaných schůzek a zvyšuje spokojenost zákazníků.
Organizujte týmovou práci pomocí intuitivní, vizuální správy úkolů, která umožňuje efektivní spolupráci.
Díky inteligentnímu hledání ve všech zdrojích dat včetně SharePointu, Delvu a aplikací Office můžete snadno objevovat obsah a odborné znalosti v celé organizaci.
S řešením Microsoft PowerApps můžete rychle vyvíjet firemní webové a mobilní aplikace na míru. Můžete si vybrat ze šablon nebo začít s tvorbou od začátku. Není nutné psát kód.
Služba Microsoft Power Automate vám umožní vytvářet automatické pracovní postupy mezi aplikacemi a službami – můžete tak dostávat oznámení, synchronizovat soubory, shromažďovat data a používat další funkce. Není nutné psát kód.
Udržte si kontrolu nad přístupem k citlivým informacím pomocí šifrování, které znemožní nežádoucí sdílení dat.
S podporou služby Azure Virtual Desktop získáte vícerelační prostředí Windows 11 a Windows 10 a Office a podporu pro prostředí Vzdálené plochy se zjednodušeným licencováním a nižšími náklady.