Nejobsáhlejší podnikový Office 365 obsahuje všechny funkce edice E3, ke kterým přidává řešení sjednocené komunikace nové úrovně s pokročilými funkcemi Skypu pro firmy a hlasové hovory. Zahrnuje samozřejmě také nejnovější verzi kancelářských aplikací Office, služby firemního e-mailu, veřejného webu a funkce pro webové konference a sdílení dokumentů.
Pevný roční závazek je cenově výhodnější. Během jednoho roku od objednávky:
Flexibilní roční závazek umožňuje upravovat licence dle aktuální potřeby podobně jako doposud. Máte možnost využít roční fixace ceny a zároveň možnost odebírat licence v měsíčním intervalu, tedy ke dni měsíčního výročí od objednávky.
„Flexibilní“ roční závazek je dražší, ale umožňuje lépe reagovat na aktuální potřebu. S licencemi lze pracovat stejně jako doposud, tedy předávat je kdykoliv v rámci organizace různým uživatelům.
TIP: Kombinace závazků
Výbornou zprávou je, že existuje možnost využívat souběžně předplatných s oběma typy ročních závazků. Doporučujeme proto vhodně kombinovat obě varianty a například pro kmenové zaměstnance využít pevný závazek a pro sezónní pracovníky závazek flexibilní.
Zakoupením tohoto produktu získáte bezplatný roční přístup do našeho service desku.
S e-mailem na úrovni velkých podniků můžete pracovat v propracovaném a známém prostředí Outlooku, které můžete používat přímo ve svém počítači nebo ve webovém prohlížeči prostřednictvím aplikace Outlook Online. Každý uživatel získá poštovní schránku o kapacitě 100 GB a bude moci odesílat přílohy o velikosti až 150 MB. Na rozdíl od ostatních plánů obsahuje funkce pro archivaci a povinné uchovávání dokumentů s neomezeným úložným prostorem.
OneDrive Pro Firmy poskytuje v plánu Office 365 Enterprise E5 každému uživateli 5 TB úložiště, díky kterému může přistupovat ke svým dokumentům prakticky kdekoliv. Můžete sdílet soubory s ostatními v rámci své organizace i mimo ni, ovládat, kdo může zobrazovat a upravovat jednotlivé soubory, a snadno synchronizovat soubory na počítačích a dalších zařízeních.
Základní úložiště o kapacitě 10 GB a dalších 500 MB úložného prostoru na uživatele umožní snadný přístup k dokumentům a jejich sdílení. Pokud potřebujete větší úložiště, můžete si ho dokoupit. Jednotlivé weby mají maximální kapacitu 25GB.
Můžete pořádat skupinové chaty, online schůzky, hovorů a webové konference s podporou zvuku a videa a sdílení obrazovky ve vysokém rozlišení. Můžete spolupracovat na souborech pomocí integrovaných aplikací Office, jako je Word, Excel, PowerPoint a SharePoint a přidat svoje oblíbené aplikace od Microsoftu a služby třetích stran, aby vše ve firmě hladce fungovalo.
Správa pověření a oprávnění uživatelů. Jednotné přihlašování a synchronizace pomocí služby Active Directory.
Pomocí Centra dodržování předpisů můžete místně prohledávat poštovní schránky služeb Exchange, Teams, OneDrive pro firmy a SharePoint. Advanced eDiscovery je služba, která plně integruje strojové učení Equivio, prediktivní kódování a platformu pro textovou analýzu a snižuje náklady a redukuje problémy, ke kterým dochází při řazení velkých množství dat pro účely využití služby eDiscovery, díky tomu, že se rychle dokáže zaměřit na to, co je relevantní.
Pokročilá ochrana před hrozbami pomáhá chránit uživatele před neznámými a sofistikovanými hrozbami, které se skrývají v e-mailech, přílohách a odkazech. A díky bezpečnostnímu modulu zákazníka, který umožňuje omezit přístup k datům jenom s předem přiřazeným, dvoufaktorově ověřeným souhlasem správce, máte zajištěnou kontrolu a transparentnost.
Díky dynamickým řídicím panelům a interaktivním sestavám Power BI můžou i netechničtí uživatelé vizualizovat a analyzovat data větší rychlostí, efektivněji a srozumitelněji. Delve Analýza využívá vaše data o komunikaci a spolupráci a poskytuje jednotlivcům vysoce kvalitní přehledy, které jim ušetří čas a pomůžou jim ho efektivněji využívat.
Cloudová pobočková ústředna pro cloudovou správu hovorů za účelem volání, přijímání a přepojování hovorů napříč širokou škálou různých zařízení.
Konference ve veřejné telefonní síti, díky nimž se můžou pozvaní uživatelé připojit ke schůzkám přes Teams pomocí pevné linky nebo mobilního telefonu jsou nyní dostupné i v České republice.
Vytváření a správa interaktivní manažerské přístrojové desky s různými zdroji dat, tzv. "dashboards".
Díky finančně zajištěné smlouvě o úrovni služeb (SLA) se zárukou 99,9% dostupnosti služeb máte jistotu, že vás neohrozí žádné náhlé výpadky.
Společnost Microsoft poskytuje telefonické a online poradenství i zdroje informací o postupech a umožňuje komunikaci s dalšími zákazníky služeb Office 365, což umožňuje snadné nastavení a opravy.
Můžete sami nasadit a spravovat Office 365 v rámci své společnosti. Můžete také využít externích služeb oficiálních partnerů Microsoftu - v případě tohoto webu jeho provozovatele, společnosti Innovative Business s.r.o, můžete využít naší vzdálené správy Office 365.