Microsoft 365 anti phishingový filtr odmítá zprávy z vašeho freemailu
V poslední době jsem si všiml, že mi nechodí zprávy, které si přeposílám z freemailu (konkrétně Gmail) na svou schránku v Office 365. Zjistili jsme, že ji základní antiphishingový filtr vyhodnocuje jako zosobnění uživatele, protože schránka používá stejné jméno. Tyto zprávy poté mizí v karanténě a po 30 dnech se smažou. Pokud máte tento problém také, zde je krátký návod, jak tyto zprávy neblokovat.
- Přejděte do centra zabezpečení Microsoft 365 (https://protection.office.com/antiphishing)
- V levém menu zvolte Řízení hrozeb >Kontrola > Karanténa
- Vyhledejte svůj testovací e-mail
- Vyhledejte svůj testovací e-mail
- V levém menu přejděte na Řízení hrozeb > Kontrola > Zásada > Ochrana před phishingem
- Najděte svou firemní zásadu, nebo klikněte na tlačítko výchozí zásady
- Klikněte na Upravit u zásady Zosobnění
- Přejděte na záložku akce a vyberte co chcete s e-mailem udělat. Já jsem nastavil z původního přesunutí do karantény, přesunutí do nevyžádané pošty, aby maily nekončily v karanténě a zároveň, aby nám nechodil spam do doručené pošty, kdyby někdo opravdu jméno falšoval.
Máte nějaké dotazy nebo připomínky? Zanechte komentář a neváhejte se s námi spojit na facebooku!