Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Leady.cz

online identifikace návštěvníků webu (leadů)

Logo služby pro identifikování firemních návštěvníků webu - Leady.cz

Systém Leady.cz nabízí unikátní možnost, jak pracovat s návštěvníky firemních webových stránek. Systém zprostředkovává ke každé stránce webu informaci o tom, z jaké firmy návštěva byla. Zjistíte tak přesné informace o tom jaké firemní návštěvy se zajímaly o které informace na vašem webu a jak dlouho je četly. U každé firmy získáte i kontakty na jednatele a manažery. Můžete tak podnikat své obchodní aktivity konkrétním směrem a vzniklou příležitost vytěžit.

Předplatné služby Leady.cz zahrnuje tyto funkce:

  • Identifikuje firemní návštěvy webu
  • Ukazuje detailní informace o době strávené na webu
  • K návštěvám dodává kompletní informaci o firmě
  • Kontakty na konkrétní zaměstnance a manažery
  • Kontakty ze služby LinkedIn
  • Propojení se systémy CRM
  • Propojení s Google Analytics
  • Propojení s Mailchimpem
  • Identifikuje jednotlivce dle mailů
Cena služby je závislá na počtu přístupů, které je služba schopna rozpoznat. Po testovacím období získáte individuální cenovou nabídku. Zkušební provoz aplikace Leady.cz můžete začít ihned po obdržení sledovacího kódu a jeho umístění na web. Kód získáte vyplněním jednoduchého formuláře.
Vyzkoušejte na svém webu

Popis služby Leady.cz


Co dělají Leady.cz a jaké je jejich využití?

Akvizice nových zákazníků

Systém identifikuje firmy, které navštívily Váš web. Rozpozná co je zaujalo a doplní kontakty, jména zaměstnanců a další informace. Když víte jaké firmy navštívily Váš web a o co se zajímaly, můžete je snadno oslovit a nabídnout Vaše služby.

Výrobce udává, že většina B2B firem je díky tomu schopna zlepšit své prodeje o cca 10% – 20% bez dalších nákladů.

Identifikace zdroje nových zákazníků

Díky integrované analýze víte jaké zdroje Vám přinesly zákazníky a v jakém objemu. Víte kolik Vám vydělal konkrétní článek či např. Facebook, nebo kolik zákazníků přišlo z PPC reklamy.

Upselling/Crosseeling a napojení na další systémy

Data lze snadno importovat do většiny CRM systémů (včetně Microsoft CRM Online) a do analytického nástroje  Google Analytics. Díky tomu víte o co se zajímal Váš zákazník, můžete sledovat jeho historii či nastavit procesy, které umožní vytvořit aktivní up/cross sellingové kanály.

Musí návštěvník něco vyplnit? Ne!

Systém identifikuje firmy vstupující na Váš web, aniž by cokoliv vyplnily nebo někam klikly. Díky systému znáte také jejich obrat, počet zaměstnanců, adresu, telefon, email, a dokonce kontaktní osobu ve firmě. Také víte, jaký produkt je na vašem webu zaujal.
e-mail icon facebook icon google plus icon linkedin icon twitter icon

Děkujeme, že nás doporučujete