Leady.cz

Ročně za uživatele

  • Identifikuje firemní návštěvy webu

  • Ukazuje detailní informace o době strávené na webu

  • K návštěvám dodává kompletní informaci o firmě

  • Kontakty na konkrétní zaměstnance a manažery

  • Kontakty ze služby LinkedIn

  • Propojení se systémy CRM

  • Propojení s Google Analytics

  • Propojení s Mailchimpem

  • Identifikuje jednotlivce dle mailů

Popis služby Leady.cz


Co dělají Leady.cz a jaké je jejich využití?

Akvizice nových zákazníků

  • Systém identifikuje firmy, které navštívily Váš web. Rozpozná co je zaujalo a doplní kontakty, jména zaměstnanců a další informace. Když víte jaké firmy navštívily Váš web a o co se zajímaly, můžete je snadno oslovit a nabídnout Vaše služby.
  • Výrobce udává, že většina B2B firem je díky tomu schopna zlepšit své prodeje o cca 10% - 20% bez dalších nákladů.

Identifikace zdroje nových zákazníků

  • Díky integrované analýze víte jaké zdroje Vám přinesly zákazníky a v jakém objemu. Víte kolik Vám vydělal konkrétní článek či např. Facebook, nebo kolik zákazníků přišlo z PPC reklamy.

Upselling/Crosseeling a napojení na další systémy

  • Data lze snadno importovat do většiny CRM systémů (včetně Microsoft CRM Online) a do analytického nástroje Google Analytics. Díky tomu víte o co se zajímal Váš zákazník, můžete sledovat jeho historii či nastavit procesy, které umožní vytvořit aktivní up/cross sellingové kanály.

Musí návštěvník něco vyplnit? Ne!

  • Systém identifikuje firmy vstupující na Váš web, aniž by cokoliv vyplnily nebo někam klikly. Díky systému znáte také jejich obrat, počet zaměstnanců, adresu, telefon, email, a dokonce kontaktní osobu ve firmě. Také víte, jaký produkt je na vašem webu zaujal.