Vy ještě nepoužíváte skupiny? Pomozte svým týmům zjednodušit koordinaci práce na projektech a naučte je, vytvářet si skupiny v Office 365 přes Outlook 2016. Návod na to, najdete zde.
Vytvořením skupiny, vytvoříte pro svůj tým pracovní prostor se vším potřebným. Velkou výhodou je, že máte veškerou komunikaci, dokumenty, události i poznámky pohromadě, na jednom místě. Skupiny tedy slouží ke kooperaci na různých projektech, nebo v různých týmech, jejichž účastníci potřebují společně komunikovat, sdílet poznámky, události a data.
Skupinu v Outlooku vytvoříte jednoduchým kliknutím na Nové položky > Skupina
Zvolíte název skupiny
a pracovníky s přístupem do skupiny.
to je vše. Právě jste vytvořili skupinu a můžete se pustit do kooperace s Vaším týmem.
Každá skupina, kterou si vytvoříte má k dispozici kromě sdíleného kalendáře v Exchange Online ještě OneDrive na ukládání a sdílení dokumentů a OneNote na Vaše zápisky.
Tak a můžete začít. Co třeba vyzkoušet udělat si skupinu Obědy a řešit v ní, kam půjdete s kolegy na oběd, na OneDrive si sdílet jídelníčky a ve OneNote si zapisovat poznámky o tom jaké to bylo?
A kdybyste měli nějaký problém, zavolejte na naši hotline 555 501 810, nebo nás kontaktujte.