Jak synchronizovat a zálohovat data přes OneDrive pro firmy
OneDrive pro firmy nabízí jedinečnou možnost, mít svá data přístupná odkudkoliv, kdekoliv a vždy v aktuální verzi. V praxi to vypadá tak, že ať už jste na tabletu, notebooku, počítači, či na mobilu vždy se dostanete k dokumentům, které na OneDrivu pro firmy máte.
Jak tedy začít? Řekněme, že chceme zálohovat a mít přístupné všechny podklady pro články na blogu, které píšeme na cestách. Uložíme si je tedy na OneDrive.
Postup je následující:
1. Přihlásíte se do svého Office 365 na adrese portal.office.com
2. Z nabídky aplikací si vyberete OneDrive
3. Jelikož předpokládáme, že článků bude víc, vytvoříme si složku Podklady pro blog
4. Nahrajeme data, které máme na svém lokálním disku (zatím nám bude stačit například jeden soubor, nebo jedna složka
5. Stiskneme synchronizovat, vybereme synchronizovat hned a spustí se nám klient OneDrivu pro firmy.
6. Vybereme synchronizovat hned a spustí se nám klient OneDrivu pro firmy
7. Vyberete si místo na disku, kde se Vám vytvoří synchronizační knihovna OneDrive pro firmy a spustíte synchronizaci
8. V tuto chvíli se Vám vytvoří knihovna OneDrive pro firmy. Cokoliv do této knihovny nahrajete, se Vám automaticky bude synchronizovat do cloudu. Nyní už stačí stáhnout si aplikaci do mobilu, tabletu, nebo spustit synchronizaci na Vašich dalších počítačích.
9. Jakmile do adresáře přidáte soubory, budete je mít u sebe i když nebudete online a zároveň přístupné odkudkoliv na OneDrivu pro firmy. Po přidání, se Vám u složek objeví rotující kolečko, které značí synchronizaci. Jakmile se změní v zelenou šipku, data jsou synchronizována a aktuální.
OneDrive pro firmy může sloužit jako zálohování, ale hrozí Vám ztráta dat, pokud si omylem smažete nějaký soubor a změna se Vám sesynchronizuje. Na zálohování dat, doporučujeme použít službu Azure Backup.
Máte problém se synchronizací OneDrivu pro firmy? Zavolejte nám na 555 501 810, nebo využijte náš kontaktní formulář.