Jak uložit word do pdf ve 3 jednoduchých krocích
V dnešním rychlém návodu si ukážeme, jak uložit soubory z wordu do PDF. Nový Office tuto možnost nativně nabízí a používá se opravdu snadno. Pojďme si to tedy vyzkoušet. Do PDF budu „převádět“ tento článek, který si připravuji ve Wordu.
Jak tedy postupovat?
Máte 2 možnosti:
- použít Export do PDF
- uložit jako PDF
Export do PDF
- Vytvořte, nebo si otevřete dokument ve formátu Microsoft Word, který chcete převést do PDF.
- Klikněte na záložku „soubor“
- Z nabídky vyberte možnost „Exportovat“ a klikněte na Vytvořit soubor PDF/XPS
- Následně ještě můžete vybrat upřesňující možnosti dokumentu
- A máte hotovo. Dokumenty PDF můžete následně opětovně otevřít ve Wordu a upravovat. Doporučujeme ale upravovat dokument ve Wordu a ten následně opětovně vyexportovat.
Uložit jako PDF
Postup je podobný jako u exportu, Word dokonce udělá úplně to samé jako při exportu. Postup se liší akorát v tom, že v kontextové nabídce kliknete na:
- Uložit jako – vyberete umístění souboru:
- Z nabídky vyberete formát souboru PDF:
- Můžete opět přidat rozšiřující možnosti dokumentu:
- Máte hotovo.
Pokud ještě Office nemáte, nebo byste se rádi dozvěděli více o firemním balíčku Office 365, který používáme v našich návodech, neváhejte a napište nám, nebo nám rovnou brnkněte na 555 501 810.
Máte nějaké dotazy nebo připomínky? Zanechte komentář a neváhejte se s námi spojit na facebooku!