Aktualizováno: 11.5.2021, Vytvořeno: 21.3.2016 | V kategorii:

Jak uložit word do pdf ve 3 jednoduchých krocích

V dnešním rychlém návodu si ukážeme, jak uložit soubory z wordu do PDF. Nový Office tuto možnost nativně nabízí a používá se opravdu snadno. Pojďme si to tedy vyzkoušet. Do PDF budu „převádět“ tento článek, který si připravuji ve Wordu.

Jak tedy postupovat?

Máte 2 možnosti:

  1. použít Export do PDF
  2. uložit jako PDF

Export do PDF

  1. Vytvořte, nebo si otevřete dokument ve formátu Microsoft Word, který chcete převést do PDF.
  2. Klikněte na záložku „soubor“
    Karta soubor Microsoft Word
  3. Z nabídky vyberte možnost „Exportovat“ a klikněte na Vytvořit soubor PDF/XPS
    Export dokumentu Word do pdf
  4. Následně ještě můžete vybrat upřesňující možnosti dokumentu
    Export jako PDF microsoft words
  5. A máte hotovo. Dokumenty PDF můžete následně opětovně otevřít ve Wordu a upravovat. Doporučujeme ale upravovat dokument ve Wordu a ten následně opětovně vyexportovat.

Uložit jako PDF

Postup je podobný jako u exportu, Word dokonce udělá úplně to samé jako při exportu. Postup se liší akorát v tom, že v kontextové nabídce kliknete na:

  1. Uložit jako – vyberete umístění souboru:
    Uložit jako PDF v programu Microsoft Word
  2. Z nabídky vyberete formát souboru PDF:
    Výběr formátu dokumentu - uložit jako - Microsoft Word
  3. Můžete opět přidat rozšiřující možnosti dokumentu:
    rozšířené možnosti dokumentu - Microsoft Word
  4. Máte hotovo.

Pokud ještě Office nemáte, nebo byste se rádi dozvěděli více o firemním balíčku Office 365, který používáme v našich návodech, neváhejte a napište nám, nebo nám rovnou brnkněte na 555 501 810.

Máte nějaké dotazy nebo připomínky? Zanechte komentář a neváhejte se s námi spojit na facebooku!