Jak si usnadnit organizaci pošty, díky automatickým pravidlům v Outlooku
Určitě všichni známe situaci, když v pondělí otevřeme Outlook a najdeme nepřeberné množství doručené pošty. Nyní si projdeme pár jednoduchých tipů jak si práci usnadnit a ušetřit čas. První možností, je naučit se správně vyhledávat v e-mailech, druhou a tou elegantnější je právě použití automatických pravidel, které si ukážeme.
Pravidla vám pomohou se správným řazením vašich e-mailů.
S pravidly nebudete muset manuálně řadit poštu do určitých složek, ale bude vám chodit pošta přímo tam, kam si vy sami určíte, dle kritérií jako je odesílatel, klíčové slovo v adrese odesílatele, předmětu nebo samotném textu dané zprávy.
Nyní si ukážeme jak si vytvořit jednoduchý filtry pro Newslettery z Aukro.cz- Akční nabídka
-
- Vytvoříme si složku „Newslettery“
-
- Jelikož newslettery většinou chodí z mnoha portálů, vytvoříme si podsložku s názvem daného portálu v našem případě Aukro.cz, abychom si je ještě roztřídili.
Struktura složek a podsložek by měla vypadat následovně:
-
- Nyní vytvoříme samotné pravidlo, jednoduše tak že si označíme nekterý z e-mailů který přišel jako Newsletter tím, že na něj klikneme a v horní lište zvolíme: Pravidla > Vždy přesunout zprávy od:Aukro.cz - Akční nabídka > a vybereme příslušný adresář který jsme si vytvořili.
- Tím je pravidlo vytvořeno a ve Vaší hlavní složce doručené pošty je o trochu čistěji.
Pravidla se dají vytvářet i mnohem složitější na základe různých vámi definovaných kritérií například: zprávy s přílohou, označené jako důležité, atd. Pokud by jste chtěli vytvořit nějaké takové pravidlo klikněte na tlačítko:
Pravidla > Vytvořit pravidlo,popřípadě „Spravovat pravidla a upozornění“ kde naleznete veškerá svá vytvořená pravidla a můžete s nimi libovolně manipulovat.
Nemáte ještě Office 2016? Začněte s verzí Office 365 Enterprise E3 na měsíc zdarma!
V případě že by jste potřebovali pomoc s vytvořením nejakého pravidla neváhejte se na nás obrátit na naší hotline 555 501 810 nebo přes formulář.