Určitě všichni známe situaci, když v pondělí otevřeme Outlook a najdeme nepřeberné množství doručené pošty. Nyní si projdeme pár jednoduchých tipů jak si práci usnadnit a ušetřit čas. První možností, je naučit se správně vyhledávat v e-mailech, druhou a tou elegantnější je právě použití automatických pravidel, které si ukážeme.
S pravidly nebudete muset manuálně řadit poštu do určitých složek, ale bude vám chodit pošta přímo tam, kam si vy sami určíte, dle kritérií jako je odesílatel, klíčové slovo v adrese odesílatele, předmětu nebo samotném textu dané zprávy.
Nyní si ukážeme jak si vytvořit jednoduchý filtry pro Newslettery z Aukro.cz- Akční nabídka
Struktura složek a podsložek by měla vypadat následovně:
Pravidla se dají vytvářet i mnohem složitější na základe různých vámi definovaných kritérií například: zprávy s přílohou, označené jako důležité, atd. Pokud by jste chtěli vytvořit nějaké takové pravidlo klikněte na tlačítko:
Pravidla > Vytvořit pravidlo,popřípadě „Spravovat pravidla a upozornění“ kde naleznete veškerá svá vytvořená pravidla a můžete s nimi libovolně manipulovat.
Nemáte ještě Office 2016? Začněte s verzí Office 365 Enterprise E3 na měsíc zdarma!
V případě že by jste potřebovali pomoc s vytvořením nejakého pravidla neváhejte se na nás obrátit na naší hotline 555 501 810 nebo přes formulář.