Aktualizováno: 11.5.2021, Vytvořeno: 20.10.2016 | V kategorii:

Technická podpora Office 365 v češtině

Máme skvělou zprávu pro všechny uživatele služeb Office 365 pro firmy. Dne 18.10.2016 byla spuštěna technická podpora v českém jazyce! Podívejte se, jak můžete využít služeb podpory.

Technická podpora v českém jazyce je určená pro zákazníky Office 365 na českém a slovenském trhu, kteří nemají Premier support a nevyužívají službu podpory od některého z partnerů.

podpora office 365 v češtině

 

Podpora mimo operační hodiny

Podpora bude poskytnuta v anglickém jazyce s možností převzetí lokálním týmem v čase standardních operačních hodin lokálního podpůrného týmu.

 

1) Zadání požadavku na podporu ze správcovského centra Office 365:

  1. přihlásíte se jako správce do Office 365 na adrese portal.office.com
  2. přejdete na kartu správce
    Office 365 správce
  3. na záložce podpora kliknete na podpora > podpora
    podpora-o365
  4. Vyberete si co potřebujete řešit a vyplníte požadované údaje:
    Získání podpory Office 365 - zadání ticketu
  5. Do 24h se Vám ozve pracovník podpory.
Máte nějaké dotazy nebo připomínky? Zanechte komentář a neváhejte se s námi spojit na facebooku!