Image Image Image Image Image Image Image Image Image

ZOHO CRM

crm řešení pro start-upy a malé firmy

logo-zoho-crmZOHO CRM je celosvětově rozšířené řešení CRM, které nabízí širokou škálu funkcionalit, možnosti nastavení a integrací. Jedná se o výbornou volbu cena/výkon pro každého, kdo buď začíná s prvním CRM ve firmě nebo má malé množství uživatelů. Tito klienti ocení jednoduchost a rychlost nastavení i příznivou cenu.

Základní přehled ZOHO CRM

FREE
ZDARMA
  • fajfka anoEvidence zájemců, kontaktů a firem
  • fajfka anoEvidence obchodních příležitostí
  • neEvidence servisních případů
  • fajfka anoEvidence úkolů, kalendářů a poznámek
  • fajfka anoMarketingové kampaně
  • fajfka anoŠablony e-mailů 10
  • neHromadné rozesílání e-mailů – O denně
  • neWebové formuláře
  • nePodpora Google Adwords
  • neProdukty, ceníky, objednávky, faktury
  • fajfka anoFiremní knihovna dokumentů 1GB
  • neMožnost přikoupit úložiště
  • fajfka anoMnožství záznamů v CRM:
    25 tis.
  • neVlastní pole v CRM
  • neZálohování dat
  • Počet licencí:

STANDARD
3 672 Kč
ročně za uživatele,
tzn. 306 Kč/měsíčně
  • fajfka anoEvidence zájemců, kontaktů a firem
  • fajfka anoEvidence obchodních příležitostí
  • neEvidence servisních případů
  • fajfka anoEvidence úkolů, kalendářů a poznámek
  • fajfka anoMarketingové kampaně
  • fajfka anoŠablony e-mailů 100
  • fajfka anoHromadné rozesílání e-mailů – 250 denně
  • neWebové formuláře
  • nePodpora Google Adwords
  • neProdukty, ceníky, objednávky, faktury
  • fajfka anoFiremní knihovna dokumentů 1GB
  • fajfka anoMožnost přikoupit úložiště
  • fajfka anoMnožství záznamů v CRM:
    100 tis.
  • neVlastní pole v CRM
  • neZálohování dat
  • 3 672 

    Počet licencí:

    (4 443 Kč s DPH)
Enterprise
10 740 Kč
ročně za uživatele,
tzn. 895 Kč/měsíčně
  • fajfka anoEvidence zájemců, kontaktů a firem
  • fajfka anoEvidence obchodních příležitostí
  • fajfka anoEvidence servisních případů
  • fajfka anoEvidence úkolů, kalendářů a poznámek
  • fajfka anoMarketingové kampaně
  • fajfka anoŠablony e-mailů neomezeně
  • fajfka anoHromadné rozesílání e-mailů – 1000 denně
  • fajfka anoWebové formuláře
  • fajfka anoPodpora Google Adwords
  • fajfka anoProdukty, ceníky, objednávky, faktury
  • fajfka anoFiremní knihovna dokumentů 1GB
  • fajfka anoMožnost přikoupit úložiště
  • fajfka anoMnožství záznamů v CRM:
    neomezeně.
  • fajfka anoVlastní pole v CRM 300 / modul
  • fajfka anoZálohování dat ne
  • 10 740 

    Počet licencí:

    (12 995 Kč s DPH)

Přeškrtnutá česká vlajka

ZOHO CRM nemá oficiální českou lokalizaci, jednotlivá pole ve formulářích lze však libovolně přejmenovat.

   Neplatíte nic předem! Službu začnete používat (15 dní zdarma) a buď vám bude vyhovovat a vy si ji koupíte nebo ji používat přestanete bez jakéhokoliv závazku.

   Přehled všech cenových plánů, včetně nejvyšších verzí ENTERPRISE a CRM PLUS naleznete v tomto PDF dokumentu

Přínosy použití


ZOHO CRM umožňuje aktivní řízení a sledování obchodního týmu. Nejste omezeni jen na zadaná data, ale můžete proaktivně úkolovat, mít vždy po ruce reporty za tým i jednotlivé produkty či obchodníky. Nastavení systému je velmi uživatelsky jednoduché a často ani nevyžaduje přítomnost implementátora.

zoho-crm-software

Základní oblasti


Evidence firem a kontaktů umožňuje hromadné exporty, importy a možnosti nastavení bezpečnostních rolí jednotlivých uživatelů, Uživatel může definovat vlastní pole, která chce u jednotlivých klientů sledovat, takže databáze je výborně využitelná při filtrování například pro marketingové kampaně.

Evidence zájemců a obchodních příležitostí je opět plně definovatelná tak, abyste v každém momentu měli přehled o aktuální obchodní fázi obchodního případu. Zájemce můžete generovat například z vašeho webu a po ověření rovnou pokračovat v definovaném obchodním procesu.

zoho-generate-sales

Správa všech aktivit umožňuje plánovat a kontrolovat realizaci úkolů, schůzek či telefonátů nad jednotlivými obchodními případy. Systém sám připomíná plánované aktivity a je schopen připravit práci obchodníka na každý den. Jeho nadřízený pak dostává informaci o plánovaných vs. realizovaných aktivitách v rámci obchodního procesu.

Marketing a podpora zákazníků využívá výše uvedených evidenčních schopností ZOHO CRM a můžete tak tvořit kampaně přesně na vybrané vzorky stávajících či potencionálních klientů. Analogicky pak můžete nabízet přidané servisní služby a evidovat servisní zásahy.

zoho-crm-flow

Rozšíření a doplňky


  • Plugin pro Microsoft Outlook umožňuje uživatelsky jednoduchou evidenci e-mailů do systému.
  • Knihovna dokumentů umožňuje cloudově ukládat veškeré dokumenty vztahující se ke konkrétní firmě, osobě nebo obchodnímu případu.
  • Existují desítky add-ons pro integraci se systémy třetích stran (WordPress, Joomla, MailChimp, Evernote, Zopim a dalšími)
  • Systém lze integrovat také s kancelářskými aplikacemi Microsoft Office, ZOHO a Google G Suite.

Mobilní aplikace


  • Mobilní aplikace CRM on-the-go:
    download_on_the_appstore_small get_it_on_google_play_small
  • Mobilní aplikace Leads:
    download_on_the_appstore_small get_it_on_google_play_small
  • Mobilní aplikace Cars Scanner:
    download_on_the_appstore_small get_it_on_google_play_small

Pro náročnější uživatele


Microsoft Dynamics CRM Online

e-mail icon facebook icon google plus icon linkedin icon twitter icon

Děkujeme, že nás doporučujete