Zoho CRM Standard - roční předplatné

od společnosti 

ZOHO CRM je celosvětově rozšířené řešení CRM, které nabízí širokou škálu funkcionalit, možnosti nastavení a integrací. Jedná se o výbornou volbu cena/výkon pro každého, kdo buď začíná s prvním CRM ve firmě nebo má malé množství uživatelů. Tito klienti ocení jednoduchost a rychlost nastavení i příznivou cenu.

4 284  Cena s DPH: 5 183,64 

😊
Přátelská a zkušená podpora pro bezproblémovou konfiguraci a nastavení.
💨
Rychlé a pohodlné dodání licencí a předplatných e-mailem.
📜
100% legální licence přímo od výrobce.
Bezpečná platba pomocí:
Powered by stripe - badgeVerified by Visa

Specifikace:

Služba Zoho CRM Standard - roční předplatné

ZOHO CRM umožňuje aktivní řízení a sledování obchodního týmu. Nejste omezeni jen na zadaná data, ale můžete proaktivně úkolovat, mít vždy po ruce reporty za tým i jednotlivé produkty či obchodníky. Nastavení systému je velmi uživatelsky jednoduché a často ani nevyžaduje přítomnost implementátora.  Zoho CRM přináší to nejlepší z univerzálních řešení a vertikálních řešení pod jednou střechou. S Canvas vám umožňujeme přepracovat uživatelské rozhraní CRM a vytvořit personalizovanou instanci, která splňuje vaše specifické požadavky a preference. Můžete to udělat bez psaní jediného řádku kódu.

Zoho CRM má v roce 2022 implementováno více než 250 000 podniků ve 180 zemích, takže se jedná o jednoho z nejvyznamnějších hráčů na trhu:

  • Vítěz CRM Watchlist 2022,
  • držitel označení "Challenger" v Magickém kvadrantu automatizace prodejních sil 2021 společnosti Gartner,
  • titul "leader" v CRM Technology Value Matrix 2022,
  • nejlepší dodavatel podnikového softwaru podle Constellation Research 2019,
  • nejdůvěryhodnější prodejce v Crozdesk Trusted Vendor 2020,
  • Gartner Peer Insights – nejlepší software pro správu CRM,
  • titul "leader" v segmentu Enterprise a Mid-Market podle G2Crowd 2020

Zoho CRM je v češtině

Zoho CRM má plnou lokalizaci do češtiny, takže si uživatelé mohou přepnout prostředí do své mateřštiny.

Zoho CRM Standard - roční předplatné 1

Základní oblasti

  • Evidence firem a kontaktů umožňuje hromadné exporty, importy a možnosti nastavení bezpečnostních rolí jednotlivých uživatelů, Uživatel může definovat vlastní pole, která chce u jednotlivých klientů sledovat, takže databáze je výborně využitelná při filtrování například pro marketingové kampaně.
  • Evidence zájemců a obchodních příležitostí je opět plně definovatelná tak, abyste v každém momentu měli přehled o aktuální obchodní fázi obchodního případu. Zájemce můžete generovat například z vašeho webu a po ověření rovnou pokračovat v definovaném obchodním procesu.

zoho-generate-sales

  • Správa všech aktivit umožňuje plánovat a kontrolovat realizaci úkolů, schůzek či telefonátů nad jednotlivými obchodními případy. Systém sám připomíná plánované aktivity a je schopen připravit práci obchodníka na každý den. Jeho nadřízený pak dostává informaci o plánovaných vs. realizovaných aktivitách v rámci obchodního procesu.
  • Marketing a podpora zákazníků využívá výše uvedených evidenčních schopností ZOHO CRM a můžete tak tvořit kampaně přesně na vybrané vzorky stávajících či potencionálních klientů. Analogicky pak můžete nabízet přidané servisní služby a evidovat servisní zásahy.

zoho-crm-flow

Omnichannel

  • Oslovte zákazníky přes každý kanál: telefon, e-mail, živý chat a sociální média.
  • Získejte oznámení v reálném čase, když zákazníci interagují s vaší firmou.
  • Změřte efektivitu své zákaznické komunikace a najděte nejlepší čas a kanál, jak oslovit své zákazníky.

Zoho CRM Standard - roční předplatné 5

Automatizace

  • Automatizujte každý aspekt svého podnikání a eliminujte časově náročné, opakující se úkoly
  • Zefektivněte svůj proces péče o potenciálního zákazníka a vytěžte maximum z každého příchozího potenciálního zákazníka
  • Spouštějte okamžité akce, mějte přehled o aktivitách a lépe sledujte pracovní postupy

Canvas

Canvas umožňuje z běžných "tabulkových" zobrazení v CRM udělat příjemné, minimalistické návrhy, které jsou praktické pro práci. Koukněte se na příklad:

Standardní design:

Zoho CRM Standard - roční předplatné 7

S využitím Canvas:

Zoho CRM Standard - roční předplatné 9

Rozšíření a doplňky

  • Plugin pro Microsoft Outlook umožňuje uživatelsky jednoduchou evidenci e-mailů do systému.
  • Knihovna dokumentů umožňuje cloudově ukládat veškeré dokumenty vztahující se ke konkrétní firmě, osobě nebo obchodnímu případu.
  • Existují desítky add-ons pro integraci se systémy třetích stran (WordPress, Joomla, MailChimp, Evernote, Zopim a dalšími)
  • Systém lze integrovat také s kancelářskými aplikacemi Microsoft Office, ZOHO a Google G Suite.

Mobilní aplikace

  • Mobilní aplikace CRM on-the-go:
    download_on_the_appstore_small get_it_on_google_play_small
  • Mobilní aplikace Leads:
    download_on_the_appstore_small get_it_on_google_play_small
  • Mobilní aplikace Card Scanner:
    download_on_the_appstore_small get_it_on_google_play_small
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram