Vytvoření veřejné složky pro sdílení kontaktů v Exchange Online
Potřebujete si sdílet kontakty v Outlooku s ostatními kolegy a psát si k nim společné poznámky? Vyzkoušejte veřejné složky, ukážeme Vám jak na to.
- Ve správcovském portále Office 365 si otevřeme centrum nastavení Exchange Online
- V centru pro správu Exchange klikneme v levém sloupci na veřejné složky
- Kliknutím na + vytvoříme veřejnou složku na serveru, do které si později přidáme složku kontaktů
- Zadáme název složky - např. Veřejné kontakty
- Po vytvoření složky klikneme na tlačítko spravovat a přidáme uživatele a jejich oprávnění k akcím v této složce, já jsem si vytvořil přístup pro administrátora s veškerými právy a další uživatele přidám později
- Následně si v Outlooku otevřeme složky (vlevo dole) a vyhledáme veřejné složky naší společnosti:
- Po otevření veřejné složky byste měli pod všemi veřejnými složkami vidět novou složku veřejné kontakty, ve které si nyní vytvoříte složku s kontakty - např. interní kontakty.
- Nyní máte skoro hotovo, stačí už jen nastavit přístupová práva pro uživatele. Jelikož je složka veřejná, vidí ji všichni zaměstnanci. Můžete však nastavit, že nemohou kontakty upravovat ani vidět a jednotlivým uživatelům, kteří mají mít přístup pak nastavit požadovanou úroveň přístupu.
- A nyní si můžete začít vytvářet kontakty, nebo kopírovat odjinud :).
Tato funkcionalita je součástí cloudového e-mail serveru Microsoft Exchange Online. Rádi Vám nastavíme přístupová práva a pomůžeme s vytvořením veřejných složek. Stačí když se nám ozvete.
Máte nějaké dotazy nebo připomínky? Zanechte komentář a neváhejte se s námi spojit na facebooku!