Podpora a nastavení Office 365

Technická podpora společnosti Microsoft

Svoje požadavky zadáváte prostřednictvím rozhraní Správce v portálu Office 365:

podpora Office 365

  • Česká podpora je k dispozici od pondělí do pátku od 8:00– do 21:00 hodin.
  • Podpora v angličtině je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Jednoduše si vyberete, zda chcete e-mailovou nebo telefonickou podporu (očekávaná doba čekání je 10 min.), popíšete svůj problém a Microsoft reaguje telefonátem nebo elektronickou poštou. Můžete také zkusit sami zavolat na číslo 800 701 371 nebo 239 016 433, ale většinou je jednodušší zadat požadavek a na zavolání počkat.

Smluvní podmínky Microsoft

Vzdálená správa od Bestonline.cz

Veškerá nastavení vašeho portálu Office 365 můžeme za vás spravovat vzdáleně. Svoje požadavky nám zasílejte prostřednictvím https://bestonline.servicedesk.net. Platby probíhají na základě platného ceníku za jednotlivé úkony měsíčně, kdy dostanete vyúčtování s výpisem provedených úkonů. Abychom mohli provádět jednotlivé úkony, je třeba nám delegovat správu vašeho Office 365.

Povolit delegovanou správu Office 365 Zadat požadavek na podporu

Aktuální ceník podpory platný od 1. 9. 2018