Jak přidat poštovní schránku Google do Outlooku 2016

Autor: Vytvořeno: 02/08/2017 Upraveno: 11/03/2019 Rubriky: Google G Suite, Microsoft Office 365

Od července 2016 už nelze přidat e-mai Google tak jednoduše jako doposud. Přinášíme nový postup, který je potřeba od této chvíle aplikovat.

  1. Přihlaste se do svého Gmailu v prohlížeči a klikněte na ikonu Aplikace Google
  2. Vyberte Můj účet > Přihlášení a zabezpečení > Přihlášení do Googlu.
  3. V části Heslo a způsob přihlášení zkontrolujte, zda je povoleno dvoufázové ověření. Pokud ano, můžete tento krok přeskočit. Pokud ne, klikněte a přidejte další úroveň zabezpečení podle instrukcí průvodce.
  4. Vraťte se zpět do sekce Přihlášení a zabezpečení:
  5. Rolujtena stránce dolů až po sekci Heslo a způsob přihlášení, kde klikněte na Hesla aplikací.
  6. Po ověření účtu vygenerujte heslo pro ověření pošty na daném zařízení (v našem případě počítači s Windows):
  7. Google vám vygeneruje heslo, které potom můžete použít pro přidání účtu do svého Outlooku:

Chcete Cloud ve vaší firmě snadno a rychle?

Zodpovíme ZDARMA všechny vaše dotazy a doporučíme vhodné cloudové řešení pro vaší firmu

  • Jaké cloudové služby jsou pro vaše potřeby nejvhodnější?
  • Je implementace u vás technicky možná a pokud ano, jakým způsobem?
  • Kolik vás bude cloudové řešení stát a jakou bude mít návratnost?
  • Můžete získat slevu na licence vybraných služeb?
  • Kdo vám cloudové řešení pomůže nasadit a kdy?
Odesláním souhlasím se zpracováním osobních údajů. Vaše osobní údaje chráníme proti zneužití dle podmínek ochrana soukromí provozovatele Bestonline.cz.
Líbil se vám článek? Podpořte nás jeho sdílením k dalšímu psaní!