Aktualizováno: 11.5.2021, Vytvořeno: 2.8.2017 | V kategorii: Návody
Jak přidat poštovní schránku Google do Outlooku 2016
Od července 2016 už nelze přidat e-mai Google tak jednoduše jako doposud. Přinášíme nový postup, který je potřeba od této chvíle aplikovat.
Přihlaste se do svého Gmailu v prohlížeči a klikněte na ikonu Aplikace Google
Vyberte Můj účet > Přihlášení a zabezpečení > Přihlášení do Googlu.
V části Heslo a způsob přihlášení zkontrolujte, zda je povoleno dvoufázové ověření. Pokud ano, můžete tento krok přeskočit. Pokud ne, klikněte a přidejte další úroveň zabezpečení podle instrukcí průvodce.
Vraťte se zpět do sekce Přihlášení a zabezpečení:
Rolujtena stránce dolů až po sekci Heslo a způsob přihlášení, kde klikněte na Hesla aplikací.
Po ověření účtu vygenerujte heslo pro ověření pošty na daném zařízení (v našem případě počítači s Windows):
Google vám vygeneruje heslo, které potom můžete použít pro přidání účtu do svého Outlooku:
Máte nějaké dotazy nebo připomínky? Zanechte komentář a neváhejte se s námi spojit na facebooku!