
Microsoft 365 E5 kombinuje špičkové kancelářské aplikace se základními funkcemi pro zabezpečení a dodržování předpisů. Umožňuje proaktivně chránit zaměstnance, data a informace o zákaznících pomocí inteligentního zabezpečení. Důraz je kladen na využití online funkcí ke zvýšení produktivity organizace, mj. integrovanými pracovními postupy usnadňujícími řízení firmy a zlepšují vztahy se zákazníky i uvnitř firmy. Oproti plánu Microsoft 365 E3 přidává mimo jiné:
Pevný roční závazek je cenově výhodnější. Během jednoho roku od objednávky:
Flexibilní roční závazek umožňuje upravovat licence dle aktuální potřeby podobně jako doposud. Máte možnost využít roční fixace ceny a zároveň možnost odebírat licence v měsíčním intervalu, tedy ke dni měsíčního výročí od objednávky.
„Flexibilní“ roční závazek je dražší, ale umožňuje lépe reagovat na aktuální potřebu. S licencemi lze pracovat stejně jako doposud, tedy předávat je kdykoliv v rámci organizace různým uživatelům.
TIP: Kombinace závazků
Výbornou zprávou je, že existuje možnost využívat souběžně předplatných s oběma typy ročních závazků. Doporučujeme proto vhodně kombinovat obě varianty a například pro kmenové zaměstnance využít pevný závazek a pro sezónní pracovníky závazek flexibilní.
Zakoupením tohoto produktu získáte bezplatný roční přístup do našeho service desku.

Windows pro podnikyVýkonný pro zaměstnance. Konzistentní pro IT. Bezpečný pro všechny.
E-mail a sdílené kalendáře - Exchange OnlineS e-mailem na úrovni velkých podniků můžete pracovat v propracovaném a známém prostředí Outlooku, které můžete používat přímo ve svém počítači nebo ve webovém prohlížeči prostřednictvím aplikace Outlook Online. Každý uživatel Microsoft 365 Business Basic získá poštovní schránku o kapacitě 100 GB a bude moci odesílat přílohy o velikosti až 150 MB.
Snadné sdílení, zálohování a synchronizace souborů - OneDrive pro firmyOneDrive Pro firmy poskytuje každému uživateli 1 TB úložiště, díky kterému může přistupovat ke svým dokumentům prakticky kdekoliv. Můžete sdílet soubory s ostatními v rámci své organizace i mimo ni, ovládat, kdo může zobrazovat a upravovat jednotlivé soubory, a snadno synchronizovat soubory na počítačích a dalších zařízeních. Microsoft 365 Business Basic Vám díky této synchronizaci zajistí, že budete mít na všech zařízeních stejné - aktuální soubory.
Týmové weby, Intranet - SharePoint OnlineZákladní úložiště o kapacitě 1 TB a dalších 500 MB úložného prostoru na uživatele umožní snadný přístup k dokumentům a jejich sdílení. Lze využít jako firemní intranet s řešením na míru, pro které nás prosím kontaktujte.
Týmová spolupráce, webové konference, chatování - Microsoft TeamsMůžete pořádat skupinové chaty, online schůzky, hovorů a webové konference s podporou zvuku a videa a sdílení obrazovky ve vysokém rozlišení. Můžete spolupracovat na souborech pomocí integrovaných aplikací Office, jako je Word, Excel, PowerPoint a SharePoint a přidat svoje oblíbené aplikace od Microsoftu a služby třetích stran, aby vše ve firmě hladce fungovalo.
Telefonní systém, audiokonference: Dostupnost audiokonferencí a volacích plánů se liší podle země nebo oblasti. Další informace najdete v seznamu podporovaných zemí a oblastí.
Plánování rozvrhů a správa schůzekAplikace Bookings obsahuje webový rezervační kalendář a integruje se s Outlookem – zákazníci si tak mohou flexibilně rezervovat čas, který jim nejlépe vyhovuje. Díky upozorněním prostřednictvím e-mailu a SMS se snižuje počet zmeškaných schůzek a zvyšuje spokojenost zákazníků.
Organizujte týmovou práci pomocí intuitivní, vizuální správy úkolů, která umožňuje efektivní spolupráci.
Díky inteligentnímu hledání ve všech zdrojích dat včetně SharePointu, Delvu a aplikací Office můžete snadno objevovat obsah a odborné znalosti v celé organizaci.
Vývoj webových a mobilních aplikacíS řešením Microsoft PowerApps můžete rychle vyvíjet firemní webové a mobilní aplikace na míru. Můžete si vybrat ze šablon nebo začít s tvorbou od začátku. Není nutné psát kód.
Služba Microsoft Power Automate vám umožní vytvářet automatické pracovní postupy mezi aplikacemi a službami – můžete tak dostávat oznámení, synchronizovat soubory, shromažďovat data a používat další funkce. Není nutné psát kód.
Spravujte mobilní zařízení, tablety a počítačeDíky Intune snadno a rychle přidáte zabezpečení na mobilní zařízení, tablety a počítače, které se připojují k vašim firemním datům.
Doplňte ochranu firemních datUdržte si kontrolu nad přístupem k citlivým informacím pomocí šifrování, které znemožní nežádoucí sdílení dat.
Zjednodušený víceuživatelský systém Windows se službou Azure Virtual DesktopS podporou služby Azure Virtual Desktop získáte vícerelační prostředí Windows 11 a Windows 10 a Office a podporu pro prostředí Vzdálené plochy se zjednodušeným licencováním a nižšími náklady.
Microsoft Defender pro firmy je řešení zabezpečení koncových bodů, které firmám do 300 zaměstnanců pomáhá zajistit ochranu před kybernetickými hrozbami včetně malwaru a ransomwaru v podobě snadno použitelného a cenově výhodného balíčku.
Ověřování, jednotné přihlašování a vícefaktorové ověřování (MFA)Azure Active Directory Premium P1 pro ověřování v cloudu (předávací ověřování, synchronizace hodnot hash hesel), federované ověřování (federované ověřování Active Directory Federation Services nebo federace s jinými poskytovateli identit), neomezené jednotné přihlašování, vícefaktorové ověřování (MFA), ověřování bez hesla (Windows Hello pro firmy, Microsoft Authenticator, integrace klíčů zabezpečení FIDO25) a další.