Image Image Image Image Image Image Image Image Image

SharePoint Start Pack

Startovací rozšíření pro SharePoint online, které vaší společnosti ušetří čas a zajistí elektronickou evidenci každodenních rutinních činností. Je připraveno tak, aby pokrylo velkou část procesů.

Základní přehled

Cena tohoto řešení záleží na množství změnových požadavků klienta. Základní implementace zahrnuje 12 hodin konfigurace všech agend do prostředí SharePoint Online.
Vyžádejte si prezentaci řešení

Základní funkcionality sady SharePoint Start


RESERVATION_LIST

Rezervace prostředků

Pokud chcete sledovat velké množství sdílených prostředků, jako jsou auta, speciální technika, auta nebo místnosti, máte možnost využít tuto funkcionalitu pro plánování a rezervaci všech těchto prostředků. Na základě předdefinovaných pravidel pak dochází ke schvalování jejich přidělení žadateli a precizní evidenci jejich využívání.


ABSENCE_LIST

Nepřítomnosti

Požadavky na dovolenou, evidence nemocenské, ale i služební cesty. Chcete-li mít pod kontrolou všechny typy nepřítomností zaměstnanců ve firmě a podrobit, jednotlivé typy žádostí nadefinovanému schvalovacímu procesu, je zde elektronická evidence všech typů nepřítomností. Získáte díky ní přehled nepřítomností u každého pracovníka za libovolné časové období.


INVOICE_PROCESS

Žádanky

Interní žádanky jsou nezbytnou součástí procesů každé firmy. Interní žádanky jsou použitelné prakticky na cokoliv, od výdeje materiálu ze skladu až po nákup nového automobilu. Správa a evidence žádanek je vytvořena tak, aby byla maximálně univerzální a umožnila až třístupňový schvalovací proces. O požadavcích je schvalovatel informován e-mailem, stejně jako žadatel o schválení či nechválení žádanky. Přínosem je odbourání nestandardního schvalování a přehled o všech žádostech, ať už schválených či zamítnutých.


INMAIL_ADD

Příchozí pošta

Modul pro evidenci a distribuci příchozí papírové poštu elektronicky. Evidence umožní o příchozí poště informovat příjemce ve firmě a to včetně přiloženého naskenovaného dokumentu. Firma tak získá přehledný archiv veškeré došlé pošty s informací, komu byla ve firmě předána k vyřízení.


OUTMAIL_ADD

Odchozí pošta

Evidujte veškeré odeslané dopisy a balíky. Odesílatel ve firmě bude informován e-mailem, kdy byla zásilka předána přepravci a firma získá přehled o veškeré odeslané poště pozemní cestou.


ORDER_LIST

Přijaté faktury

Elektronická evidence příchozích faktur. Umožní u faktury evidovat elektronickou „košilku“ s požadovanými informacemi, přiložit naskenovaný dokument a spustit schvalovací proces. Získáte tak jasná pravidla schvalovacího procesu a přehledný archiv všech doručených faktur.


DOCUMENTS

Elektronická evidence smluv

Elektronická evidence uzavřených smluv včetně naskenované podoby. Můžete nastavit také důležité informace, jako například její platnost či, kde je fyzický originál umístěn. Archiv smluv umožňuje nastavení vlastních pravidel pro třídění a zacházení se smlouvami.


Máte dotaz? Napište nám

Opište prosím ověřovací kód Pro použití CAPTCHE, musíte mít nainstalovaný plugin Really Simple CAPTCHA.

Odesláním souhlasím se zpracováním osobních údajů dle smluvních podmínek provozovatele Bestonline.cz.

Související produkty


Microsoft SharePoint Online Microsoft Office 365

Kam dál


[do_widget text]

[ssba]