Podpora a nastavení Skypu pro Firmy

Technická podpora společnosti Microsoft

Svoje požadavky zadáváte prostřednictvím rozhraní Správce v portálu Office 365:

podpora Office 365

  • Česká podpora je k dispozici od pondělí do pátku od 8:00– do 21:00 hodin.
  • Podpora v angličtině je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Jednoduše si vyberete, zda chcete e-mailovou nebo telefonickou podporu (očekávaná doba čekání je 10 min.), popíšete svůj problém a Microsoft reaguje telefonátem nebo elektronickou poštou. Můžete také zkusit sami zavolat na číslo 800 701 371 nebo 239 016 433, ale většinou je jednodušší zadat požadavek a na zavolání počkat.

Smluvní podmínky Microsoft

Potřebujete pomoct od nás?

S nastavením a používáním Skypu pro firmy vám rádi pomůžeme. Svoje požadavky nám zasílejte prostřednictvím https://bestonline.servicedesk.net.

Zadat požadavek na podporu

Ceník podpory Microsoft Skype pro firmy

Založení uživatele 70 Kč
Úprava údajů uživatele 70 Kč
Import uživatelů z CSV souboru 210 Kč
Reset hesla 70 Kč
Blokace/povolení/smazání uživatele 70 Kč
Povolení/zakázání federace pro vybranou doménu 140 Kč
Povolení/zakázání rychlého zasílání zpráv s Windows Live Messenger 140 Kč