Podpora a nastavení Exchange Online

Technická podpora společnosti Microsoft

Svoje požadavky zadáváte prostřednictvím rozhraní Správce v portálu Office 365:

podpora Office 365

  • Česká podpora je k dispozici od pondělí do pátku od 8:00– do 21:00 hodin.
  • Podpora v angličtině je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Jednoduše si vyberete, zda chcete e-mailovou nebo telefonickou podporu (očekávaná doba čekání je 10 min.), popíšete svůj problém a Microsoft reaguje telefonátem nebo elektronickou poštou. Můžete také zkusit sami zavolat na číslo 800 701 371 nebo 239 016 433, ale většinou je jednodušší zadat požadavek a na zavolání počkat.

Smluvní podmínky Microsoft

Potřebujete pomoct od nás?

S nastavením a používáním Exchange Online vám rádi pomůžeme. Svoje požadavky nám zasílejte prostřednictvím https://bestonline.servicedesk.net.

Zadat požadavek na podporu

Ceník podpory Microsoft Exchange Online

Založení uživatele70 Kč
Úprava údajů uživatele70 Kč
Import uživatelů z CSV souboru210 Kč
Založení distribuční skupiny140 Kč
Přidání dalšího kontaktu do distribuční skupiny70 Kč
Přídání externího kontaktu70 Kč
Reset hesla70 Kč
Blokace/povolení/smazání uživatele70 Kč
Vytvoření pravidla pro tok emailů (pro celouorganizaci)70 Kč
Přidání další emailové domény např. example.com210 Kč
Změna nebo přidání emailové domény uživateli70 Kč
Nastavení DKIM ověřování210 Kč
Nastavení pravidla deníku pro záznam komunikace210 Kč
Blokace zařízení ActiveSync140 Kč
Nastavení konektoru pro komunikaci z webu do Office 365 bez falšování identity140 Kč