Podpora a nastavení Exchange Online
Technická podpora společnosti Microsoft
Svoje požadavky zadáváte prostřednictvím rozhraní Správce v portálu Office 365:
- Česká podpora je k dispozici od pondělí do pátku od 8:00– do 21:00 hodin.
- Podpora v angličtině je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Jednoduše si vyberete, zda chcete e-mailovou nebo telefonickou podporu (očekávaná doba čekání je 10 min.), popíšete svůj problém a Microsoft reaguje telefonátem nebo elektronickou poštou. Můžete také zkusit sami zavolat na číslo 800 701 371 nebo 239 016 433, ale většinou je jednodušší zadat požadavek a na zavolání počkat.
Potřebujete pomoct od nás?
S nastavením a používáním Exchange Online vám rádi pomůžeme. Svoje požadavky nám zasílejte prostřednictvím https://bestonline.servicedesk.net.
Ceník podpory Microsoft Exchange Online
Založení uživatele | 70 Kč |
Úprava údajů uživatele | 70 Kč |
Import uživatelů z CSV souboru | 210 Kč |
Založení distribuční skupiny | 140 Kč |
Přidání dalšího kontaktu do distribuční skupiny | 70 Kč |
Přídání externího kontaktu | 70 Kč |
Reset hesla | 70 Kč |
Blokace/povolení/smazání uživatele | 70 Kč |
Vytvoření pravidla pro tok emailů (pro celouorganizaci) | 70 Kč |
Přidání další emailové domény např. example.com | 210 Kč |
Změna nebo přidání emailové domény uživateli | 70 Kč |
Nastavení DKIM ověřování | 210 Kč |
Nastavení pravidla deníku pro záznam komunikace | 210 Kč |
Blokace zařízení ActiveSync | 140 Kč |
Nastavení konektoru pro komunikaci z webu do Office 365 bez falšování identity | 140 Kč |