Podpora a nastavení Exchange Online

Technická podpora společnosti Microsoft

Svoje požadavky zadáváte prostřednictvím rozhraní Správce v portálu Office 365:

podpora Office 365

  • Česká podpora je k dispozici od pondělí do pátku od 8:00– do 21:00 hodin.
  • Podpora v angličtině je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Jednoduše si vyberete, zda chcete e-mailovou nebo telefonickou podporu (očekávaná doba čekání je 10 min.), popíšete svůj problém a Microsoft reaguje telefonátem nebo elektronickou poštou. Můžete také zkusit sami zavolat na číslo 800 701 371 nebo 239 016 433, ale většinou je jednodušší zadat požadavek a na zavolání počkat.

Smluvní podmínky Microsoft

Potřebujete pomoct od nás?

S nastavením a používáním Exchange Online vám rádi pomůžeme. Svoje požadavky nám zasílejte prostřednictvím https://bestonline.servicedesk.net.

Zadat požadavek na podporu

Ceník podpory Microsoft Exchange Online

Založení uživatele 70 Kč
Úprava údajů uživatele 70 Kč
Import uživatelů z CSV souboru 210 Kč
Založení distribuční skupiny 140 Kč
Přidání dalšího kontaktu do distribuční skupiny 70 Kč
Přídání externího kontaktu 70 Kč
Reset hesla 70 Kč
Blokace/povolení/smazání uživatele 70 Kč
Vytvoření pravidla pro tok emailů (pro celouorganizaci) 70 Kč
Přidání další emailové domény např. example.com 210 Kč
Změna nebo přidání emailové domény uživateli 70 Kč
Nastavení DKIM ověřování 210 Kč
Nastavení pravidla deníku pro záznam komunikace 210 Kč
Blokace zařízení ActiveSync 140 Kč
Nastavení konektoru pro komunikaci z webu do Office 365 bez falšování identity 140 Kč