Requestor Cloud

7 200  Cena s DPH: 8 712 

Ročně

  • Kompletní helpdesk v cloudu

  • Mobilní aplikace

Popis základních funkcionalit Requestoru


features

  • Automatizace
    Automatizace umožňují reagovat na události, které v Requestoru nastanou bez nutnosti zásahu uživatele. Mohou být uplatňovány na nové i existující požadavky, včetně automatických požadavků z kalendáře.
  • Katalogy služeb
    Cílem katalogů je centrálně oddělit a nadefinovat služby (kategorie), které organizace poskytuje v oblasti řešení požadavků a podpory svým zákazníkům nebo zaměstnancům.
  • Emailová komunikace
    Centrální správa e-mailů s podporou bohaté funkcionality. Requestor obsahuje velkou paletu předdefinovaných emailových notifikací, které reagují na vzniklé události.
  • Formuláře
    Formuláře představují účinný nástroj pro zachycení libovolných informací, které jsou vyžadovány při zadávání požadavku.
  • Pracovní postupy
    Běh požadavků v Requestoru, se řídí pracovními postupy. Každý požadavek je v danou v chvíli v určitém stavu a Requestor umožňuje, dle definovaného postupu, jeho stav měnit.
  • Správa požadavků
    Z jednoho místa je možné efektivně spravovat všechny požadavky, které přicházejí do organizace od zaměstnanců nebo zákazníků libovolnou cestou.
  • Priority
    Priority pomáhají řešit požadavky na základě určení úrovně důležitosti. Je možné vytvořit neomezené množství různých priorit z několika typů a využívat je napříč aplikací.
  • Schvalování
    Pro schvalování vybraných akcí ve vaší společností je možné definovat schvalovací procesy a určovat, který uživatel nebo pracovní pozice bude souhlas udělovat.
  • SLA
    Vytvořením a používáním SLA lze jasně definovat kvalitu a rychlost služeb, které jsou poskytovány zákazníkům nebo zaměstnancům.
  • Sledování času
    Umožňuje řešitelům požadavků zaznamenat čas nebo období, které tráví řešením požadavku společně s popisem činnosti.
  • Štítky
    Štítky jsou šikovným nástrojem, který významně pomáhá v třídění a seskupování požadavků s podobnými tématy řešení.
  • Úkoly
    Úkoly v Requestoru umožňují naplánovat a vést evidenci klasických úkolů, které je nutné splnit. Úkoly je možné svázat s požadavky.

Pro klienty podpory jsou k dispozici následující funkce


  • Portál
    Interní portál představuje místo, kde mohou zákazníci komfortně vkládat požadavky. Portál umožňuje intuitivně navigovat uživatele dle zvolené kategorie a typu požadavku k formuláři pro zadání nového požadavku.
  • Intuitivní a přizpůsobitelné prostředí
    V reálném čase má zákazník jasný přehled o tom, co se aktuálně děje s jeho požadavky.
  • Oznámení
    Requestor umožňuje nakonfigurovat a zobrazit oznámení uživatelům, které se zobrazí na všech stránkách. Oznámení je určeno pro zobrazení důležitých informací.

Pracovníci podpory mají k dispozici


  • Informace v reálném čase
    Při práci s požadavky se automaticky a v reálné čase zobrazují uživatelům všechny změny. Uživatelům Requestoru tak neuniknou nové požadavky, komentáře, změny stavů a další události.
  • Databázi znalostí
    Databáze znalostí poskytuje prostředí pro shromažďování, správu a sdílení informací. Pomáhá dokumentovat osvědčené postupy a nabídnout je k dalšímu využití kolegům v týmu nebo zákazníkům.
  • Připravené odpovědi
    Připravené šablony s texty přináší úsporu času řešitelům požadavků v případě zadávání opakujících se odpovědí.
  • Kalendář
    Kalendář pomáhá v Requestoru sledovat a plánovat nedostupnost řešitelů požadavků, řešit zastupování, zobrazovat řešitelům přehledně termíny požadavků a úkoly.
  • Dokumenty
    Requestor umožňuje ukládat libovolné dokumenty na jedno centrální místo. Řešitelé požadavků mohou jednoduše na dokumenty odkazovat v průběhu řešení požadavku.
  • Mobilní aplikaci
    Mobilní aplikace Requestoru umožňuje komfortní správu požadavků z mobilního telefonu nebo tabletu.

Přehledy a metriky


  • Pohledy na požadavky
    Requestor umožňuje, aby si každý uživatel mohl přehledně a rychle zobrazil požadavky, se kterými chcete pracovat, dle libovolných podmínek.
  • Reporty a analýzy
    Reporty poskytují cenná data pro měření, monitorování a optimalizaci poskytovaných služeb.
  • Spokojenost uživatelů
    Spokojenost uživatelů s poskytovanými službami či jejich úrovní je klíčová metrika, kterou byste měli sledovat. Představuje cenný podklad pro zpětné hodnocení a dává vám možnost vylepšovat služby.

Integrace s dalšími násrtoji


  • Requestor API
    Prostřednictvím Requestor API lze automaticky přenášet data oběma směry. Requestor tak můžete propoji s CRM, e-shopem, objednávkovým systémem, ERP systémem a řadou dalších aplikací.
  • Převod dat
    Requetor podporuje snadnou migraci dat z jiných řešení bez jakéhokoliv omezení. Můžete snadno importovat požadavky, komentáře, zákazníky, uživatele, dokumenty, znalosti atd.