Microsoft Dynamics 365 for Team Members

1 310  Cena s DPH: 1 585,10 

Ročně za uživatele

  • Maximum uživatelů 150

  • Evidence kontaktů a firem

  • Evidence aktivit

  • Sdílený kalendář a poznámky
Detail a objednávka
Microsoft Dynamics 365 for Sales

10 514  Cena s DPH: 12 721,94 

Ročně za uživatele

  • Maximum uživatelů 25

  • Evidence kontaktů a firem

  • Evidence aktivit

  • Sdílený kalendář a poznámky

  • Šablony e-mailů a dopisů

  • Evidence zájemců

  • Evidence příležitostí

  • Marketingové seznamy a kampaně

  • Produkty, ceníky, cíle, faktury
Detail a objednávka
Microsoft Dynamics 365 for Sales and Customer service

17 100  Cena s DPH: 20 691 

Ročně za uživatele

  • Maximum uživatelů 50

  • Evidence kontaktů a firem

  • Evidence aktivit

  • Sdílený kalendář a poznámky

  • Šablony e-mailů a dopisů

  • Evidence zájemců

  • Evidence příležitostí

  • Marketingové seznamy a kampaně

  • Produkty, ceníky, cíle, faktury

  • Evidence servisních případů

  • Šablony smluv

  • Konfigurace parametrů SLA

  • Definice služeb a zdrojů
Detail a objednávka

Videa o Dynamics 365:


Lokalizovaný obsah

Vyslyšeli jsme vase žádosti o lokalizovaný obsah a připravili několik videí s českými titulky.

Přínosy použití


CRM Online optimalizuje obchodní a marketingové aktivity a umožňuje jak akvizici nových firem, tak péči o stávající klientelu. Díky marketingovému modulu je každá kampaň sledována po stránce nákladů, aktivit i skutečných výnosů. Díky seznamu příležitostí máte navíc jasný výhled o budoucích obchodech, jejich objemu i časové ose. Aktivity členů týmu pak lze sledovat díky okamžitým přehledům jejich aktivit jako je plnění úkolů, obchodní schůzky, telefonáty nebo e-mailová komunikace.

Popis služby CRM Online


Systém Microsoft Dynamics CRM Online zpřístupňuje prostřednictvím ucelené sady funkcí pro marketing, prodej a servis informace o zákaznících ve známém prostředí aplikace Microsoft Outlook, což pomáhá k urychlení přijetí nového produktu zaměstnanci a přináší okamžitě požadované výsledky.

Modul Marketing


  • Zvyšuje efektivitu marketingových investic. Umožňuje identifikovat příležitosti a sledovat klíčové ukazatele výkonu (KPI) pomocí intuitivních nástrojů pro segmentaci, funkcí pro řízení kampaní a marketingových analýz.
  • Dokážete efektivněji plánovat, realizovat a sledovat kampaně prostřednictvím marketingových pracovních postupů, které snižují náročnost ručně prováděných úkolů.
  • Máte přístup ke správným informacím v každé fázi probíhající kampaně.

Modul Prodej


  • Optimalizuje prodejní procesy a poskytuje obchodnímu týmu možnost uceleného pohledu na data o zákaznících a zakázkách.
  • Zvyšuje míru uzavřených obchodů prostřednictvím užitečných přehledů a nástrojů, které pomohou identifikovat produkty, o něž mají zákazníci zájem.
  • Máte možnost věnovat svůj čas prodejním aktivitám a ne administrativě. Inteligentní sledování komunikace, automatizace pracovních postupů a výkonné nástroje omezí objem ručně zadávaných dat.
  • Zlepšuje přehled o chodu podniku a podporuje informovanější rozhodování pomocí integrovaných řídicích panelů, předdefinovaných sestav a automatizovaného sledování prodejních předpovědí.

Modul Služby


  • Zpřístupňuje specialistům zákaznické podpory úplnou historii jednotlivých případů a zákaznických dat, aby mohli poskytovat konzistentní služby, které zvýší loajalitu zákazníků a z dlouhodobého hlediska zvýší ziskovost.
  • Umožní využít výhod flexibilního plánování služeb a možností znalostní báze k rychlému zpřístupnění potřebných materiálů a následnému rychlému řešení problémů.
  • CRM Online představuje ucelené řešení pro zákaznické služby a podporu se známým uživatelským rozhraním aplikace Microsoft Outlook, které je možné snadno přizpůsobit specifickým potřebám konkrétního poskytovatele zákaznických služeb.

Charakteristiky služby CRM Online

Jednoduchost


  • Řešení CRM Online zjednodušuje správu díky tomu, že poskytuje nepřetržité monitorování a průběžnou údržbu aplikace.
  • Umožňuje zřizovat a přidávat uživatele na počkání. Zaměstnanci tak mohou systém začít okamžitě využívat.
  • Nové verze a aktualizace jsou snadno distribuovány uživatelům bez jakýchkoli prostojů i nákladné správy oprav a upgradů.
  • CRM Online je cenově dostupné řešení s flexibilními možnostmi platby, které organizacím umožňuje dobrou předvídatelnost nákladů. Cenový model s platbou podle využití umožňuje převést investiční výdaje na pravidelné provozní výdaje.

Flexibilita


  • Možnost měnit počet uživatelů směrem nahoru i dolů na základě vašich obchodních potřeb.
  • Architektura poskytuje naprostou autonomii z hlediska provozování, správy i zabezpečení.
  • Funkce pro správu zákazníků a uživatelů jsou navrženy s ohledem na maximální soběstačnost. Zákazník má úplnou kontrolu nad všemi aspekty struktury dat, uživatelského prostředí, nástrojů business intelligence a správy business procesů

Zabezpečení


  • CRM Online využívá ucelený přístup k zabezpečení, od vývoje aplikace až po provozování a správu služby.
  • Řešení spravují vysoce kvalifikovaní pracovníci oddělení provozu datových center společnosti Microsoft, která dosáhla potřebných akreditací dle norem ISO a atestu SAS70 Type II.
  • I když jsou data zákazníků uložena v cloudu společnosti Microsoft, zůstávájí vždy ve vlastnictví samotných zákazníků a společnost Microsoft je nikdy nepoužívá pro komerční účely.

Spolehlivost


  • Dlouholeté zkušenosti s provozem a investice společnosti Microsoft do cloudových služeb přinášejí zákazníkům jistotu a možnost soustředit se na vlastní podnikání.
  • Prvky systému jsou nakonfigurovány s použitím redundance, která předchází vzniku slabých míst.
  • Společnost Microsoft garantuje dostupnost 99,9 % a jako jedna z mála firem v odvětví poskytuje smlouvy o úrovni služeb s případnými finančními sankcemi při nedodržení.

Další materiály


CRM: Nová éra prodeje, PDF dokument, 14 stran crm-nova-era-prodeje
Metody implementace Microsoft Dynamics CRM, PDF dokument (4 strany) implementace_dynamics_crm