Aktualizováno: 11.5.2021, Vytvořeno: 5.9.2013 | V kategorii:

Manažerské shrnutí online služeb

Dnešní realita mění zakořeněná dogmata, jako je potřeba neustálých investic do počítačových serverů, jejich licencování, správy a údržby při výpadcích. Informační technologie už dnes nejsou „vědním“ oborem, ale jsou běžně dostupné pro každého. Okamžitě, levněji, rychleji a v kvalitě, která byla ještě před několika lety dostupná jen velkým korporacím či bankám...


Software se postupně mění z krabicového řešení v online služby, které s sebou přinášejí novou realitu používání, jejíž vítězem je zákazník. Stejně jako je tomu dnes u mobilních telefonů. Napadlo by Vás kupovat do firmy drahou telefonní ústřednu? pravděpodobně ne, protože jednodušší bude pro Vás paušál u mobilního operátora. Nemusíte se starat o žádnou techniku, s výjimkou koncových stanic - telefonů a víte přesně kolik budete platit a co za své peníze dostanete. Tato změna od ústředny k mobilům už se odehrává i v oblasti IT.

Vše co nyní firma potřebuje je připojení na internet a používání online služeb, které zajišťují chod základního IT, tedy elektronické pošty, videokonferencí, úložiště dat, intranetu, správy zákazníků a dalších agend. Všechny služby fungují na různých zařízeních a prakticky na libovolné platformě. Můžete tak současně používat počítač s Windows, tablet od Apple a telefon s Androidem. Všude budete mít stejná data, stejné možnosti.

Za služby platíte pevně dané poplatky závislé na počtu uživatelů. Tento počet můžete průběžně měnit a přesně víte, kolik potřebujete prostředků do služeb, aniž byste se museli obávat nečekaných investic do hardware či software. Vaše výdaje tak budou vždy jasně predikovatelné.

Máte-li jakékoliv dotazy, volejte hotline 555 501 810.

Máte nějaké dotazy nebo připomínky? Zanechte komentář a neváhejte se s námi spojit na facebooku!