Co s e-mailovou schránkou bývalého zaměstnance?
Pravděpodobně jste se s tím již setkali. Máte zaměstnance, platíte mu poštovní schránku Microsoft Exchange Online a on najednou odchází. Jenže vychcete mít jeho poštovní schránku pod kontrolou - co když tam přijde objednávka či jiná důležitá zpráva? Ale zároveň už nechcete za tuto schránku platit předplatné. Ukážeme Vám jednoduché řešení.
Převést e-mail uživatele na sdílenou poštovní schránku
Tento postup umožní nadefinovat, kdo z uživatelů bude moci disponovat schránkou bývalého zaměstnance. Tato schránka se jednoduše zobrazí v jeho Outlooku a může tak maily číst i odpovídat na ně jménem původního majitele. Nastavení je jednoduché a nevyžaduje žádnou licenci, protože sdílené schránky máte zdarma.
- Spustit Centrum pro správu Exchange:
- Otevřít nastavení poštovních schránek:
- Vybrat uživatele a převést jeho schránku na sdílenou:
- Nastavit uživatele schopné disponovat touto schránkou:
Máte nějaké dotazy nebo připomínky? Zanechte komentář a neváhejte se s námi spojit na facebooku!