Aktualizováno: 11.5.2021, Vytvořeno: 11.7.2016 | V kategorii:

Bezplatný Webinář - Prezentace praktického použití CRM v malé firmě

Co uvidíte?

Co dělají vaši obchodníci?

Pro manažery obchodních týmů a majitele firem, kteří chtějí vědět, jak si vedou jejich obchodníci, co se týká realizovaných a očekávaných prodejů a zjistit, jaké aktivity reálně podnikají. Uvidíte jednoduchý report aktivit a sdílení informací o nich, předpovědi výsledků jednotlivých obchodníků a další praktické návody.

Prodávají vaši obchodníci správným zákazníkům?

Data o klientech, jejich správné členění a ohodnocení jsou základem pro úspěšné získání nových klientů, ale také o správné farmaření těch stávajících, kteří jsou klíčem k opakovanému prodeji. Téma se věnuje jak možnostem kategorizace klientů, tak i jejich cílenému oslovování. Je určeno jak pro manažery obchodních týmů, majitele, tak i marketingové manažery.

Obchodník na cestách – PR versus realita?

Neustále slyšíme, jaká data obchodník v terénu potřebuje, jak má zpracovávat zápisy z jednání, evidovat telefonáty, udržovat si kontaktní informace o svých klientech. Ale co z toho lze skutečně dělat efektivně, aby to jeho práci pomáhalo, a co je spíše trest spočívající v nucené evidenci? Ukážeme si to.
Webináři provází Tomáš Sýkora, který se svým týmem z Innovative Business připravil ukázky z prostředí reálné firmy a prostředí CRM Online - Start 4 Business.

Máte nějaké dotazy nebo připomínky? Zanechte komentář a neváhejte se s námi spojit na facebooku!