Microsoft 365 anti phishingový filtr odmítá zprávy z vašeho freemailu

Autor: Aleš Sýkora Vytvořeno: 08/06/2020 Upraveno: 08/06/2020 Rubriky: Microsoft 365, Microsoft Exchange Online, Microsoft Office 365

V poslední době jsem si všiml, že mi nechodí zprávy, které si přeposílám z freemailu (konkrétně Gmail) na svou schránku v Office 365. Zjistili jsme, že ji základní antiphishingový filtr vyhodnocuje jako zosobnění uživatele, protože schránka používá stejné jméno. Tyto zprávy poté mizí v karanténě a po 30 dnech se smažou. Pokud máte tento problém také, zde je krátký návod, jak tyto zprávy neblokovat.

  1. Přejděte do centra zabezpečení Microsoft 365 (https://protection.office.com/antiphishing)
  2. V levém menu zvolte Řízení hrozeb >Kontrola > Karanténa
    1. Vyhledejte svůj testovací e-mail
  3. V levém menu přejděte na Řízení hrozeb > Kontrola > Zásada > Ochrana před phishingem
    1. Najděte svou firemní zásadu, nebo klikněte na tlačítko výchozí zásady
    2. Klikněte na Upravit u zásady Zosobnění
    3. Přejděte na záložku akce a vyberte co chcete s e-mailem udělat. Já jsem nastavil z původního přesunutí do karantény, přesunutí do nevyžádané pošty, aby maily nekončily v karanténě a zároveň, aby nám nechodil spam do doručené pošty, kdyby někdo opravdu jméno falšoval.

Chcete Cloud ve vaší firmě snadno a rychle?

Zodpovíme ZDARMA všechny vaše dotazy a doporučíme vhodné cloudové řešení pro vaší firmu

  • Jaké cloudové služby jsou pro vaše potřeby nejvhodnější?
  • Je implementace u vás technicky možná a pokud ano, jakým způsobem?
  • Kolik vás bude cloudové řešení stát a jakou bude mít návratnost?
  • Můžete získat slevu na licence vybraných služeb?
  • Kdo vám cloudové řešení pomůže nasadit a kdy?
Odesláním souhlasím se zpracováním osobních údajů. Vaše osobní údaje chráníme proti zneužití dle podmínek ochrana soukromí provozovatele Bestonline.cz.
Líbil se vám článek? Podpořte nás jeho sdílením k dalšímu psaní!