Aktualizováno: 11.5.2021, Vytvořeno: 8.6.2020 | V kategorii:

Microsoft 365 anti phishingový filtr odmítá zprávy z vašeho freemailu

V poslední době jsem si všiml, že mi nechodí zprávy, které si přeposílám z freemailu (konkrétně Gmail) na svou schránku v Office 365. Zjistili jsme, že ji základní antiphishingový filtr vyhodnocuje jako zosobnění uživatele, protože schránka používá stejné jméno. Tyto zprávy poté mizí v karanténě a po 30 dnech se smažou. Pokud máte tento problém také, zde je krátký návod, jak tyto zprávy neblokovat.

  1. Přejděte do centra zabezpečení Microsoft 365 (https://protection.office.com/antiphishing)
  2. V levém menu zvolte Řízení hrozeb >Kontrola > Karanténa
    1. Vyhledejte svůj testovací e-mail
      Microsoft 365 anti phishingový filtr odmítá zprávy z vašeho freemailu 1
  3. V levém menu přejděte na Řízení hrozeb > Kontrola > Zásada > Ochrana před phishingem
    1. Najděte svou firemní zásadu, nebo klikněte na tlačítko výchozí zásady
    2. Klikněte na Upravit u zásady Zosobnění
      Microsoft 365 anti phishingový filtr odmítá zprávy z vašeho freemailu 3
    3. Přejděte na záložku akce a vyberte co chcete s e-mailem udělat. Já jsem nastavil z původního přesunutí do karantény, přesunutí do nevyžádané pošty, aby maily nekončily v karanténě a zároveň, aby nám nechodil spam do doručené pošty, kdyby někdo opravdu jméno falšoval.
      Microsoft 365 anti phishingový filtr odmítá zprávy z vašeho freemailu 5
Máte nějaké dotazy nebo připomínky? Zanechte komentář a neváhejte se s námi spojit na facebooku!