Jak začít využívat Outlook Customer Manager v rámci předplatného Office 365 Business Premium

Autor: Vytvořeno: 28/02/2017 Upraveno: 11/03/2019 Rubriky: Microsoft Office 365, Outlook Customer Manager

Outlook Customer Manager (OCM) je jednoduché CRM Microsoftu, integrované přímo do Outlooku. Informace o OCM vyvolala velkou odezvu především proto, že předplatitelé plánu Office 365 Business Premium jej mají zcela zdarma. Microsoft tuto funkcionalitu zprovozňuje postupně všem předplatitelům, ovšem jednoduchým trikem můžete mít OCM aktivní již do 24 hodin.

  1. Jako správce organizace zvolte Nastavení / Profil organizace a v předvolbách verze klikněte na UpravitOutlook customer manager first release - nastavení
  2. Zvolte přednostní aktualizace nových verzí pro celou organizaci (pokud zvolíte pouze pro vybrané, nebude OCM implementován přednostně).
    Outlook customer manager first release - nastavení
  3. Zhruba do 24 hodin se Vám objeví v aplikaci Outlook ikona Customer Manager.
    Outlook customer manager first release - nastavení
  4. Po kliknutí se aktivuje OCM a máte hotovo.
    Outlook customer manager first release - nastavení

 

Chcete Cloud ve vaší firmě snadno a rychle?

Zodpovíme ZDARMA všechny vaše dotazy a doporučíme vhodné cloudové řešení pro vaší firmu

  • Jaké cloudové služby jsou pro vaše potřeby nejvhodnější?
  • Je implementace u vás technicky možná a pokud ano, jakým způsobem?
  • Kolik vás bude cloudové řešení stát a jakou bude mít návratnost?
  • Můžete získat slevu na licence vybraných služeb?
  • Kdo vám cloudové řešení pomůže nasadit a kdy?
Odesláním souhlasím se zpracováním osobních údajů. Vaše osobní údaje chráníme proti zneužití dle podmínek ochrana soukromí provozovatele Bestonline.cz.
Líbil se vám článek? Podpořte nás jeho sdílením k dalšímu psaní!