Aktualizováno: 11.5.2021, Vytvořeno: 17.2.2017 | V kategorii:

Co s e-mailovou schránkou bývalého zaměstnance?

Pravděpodobně jste se s tím již setkali. Máte zaměstnance, platíte mu poštovní schránku Microsoft Exchange Online a on najednou odchází. Jenže vychcete mít jeho poštovní schránku pod kontrolou - co když tam přijde objednávka či jiná důležitá zpráva? Ale zároveň už nechcete za tuto schránku platit předplatné. Ukážeme Vám jednoduché řešení.

Převést e-mail uživatele na sdílenou poštovní schránku

Tento postup umožní nadefinovat, kdo z uživatelů bude moci disponovat schránkou bývalého zaměstnance. Tato schránka se jednoduše zobrazí v jeho Outlooku a může tak maily číst i odpovídat na ně jménem původního majitele. Nastavení je jednoduché a nevyžaduje žádnou licenci, protože sdílené schránky máte zdarma.

  1. Spustit Centrum pro správu Exchange:
    Exchange Admin Centrum
  2. Otevřít nastavení poštovních schránek:Exchange Admin Centrum nastavení poštovních schránek
  3. Vybrat uživatele a převést jeho schránku na sdílenou:
    Převedení schránky na sdílenou v Exchange Online
  4. Nastavit uživatele schopné disponovat touto schránkou:
    přístup k poštovní schránce exchange online

Máte nějaké dotazy nebo připomínky? Zanechte komentář a neváhejte se s námi spojit na facebooku!